Steeds licht streepje buiten de tijd..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nextstep, 28 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Heb em nog wel liggen ja.
    Had tegen mezelf gezegd dat ik die dan zondag doe als er geen verandering is.
    Dat is dan precies een week na de vorige, mocht het mis zijn dan zal mijn bloeding ook wel voor die tijd komen neem ik aan.

Als mijn kv testjes al niet positief worden dan vind ik het zonde van die test, die zal dan ws nu zeggen: niet zwanger

Kan me niet voorstellen dat je in de 5e week al zoveel HCG hebt dat die kv testen t niet meer aankunnen. Of t moet een tweeling zijn natuurlijk 😜😜

Maar nee... Heb niet eens een echte knaller gehad dus ga er niet vanuit 😉

2. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik hoop toch op een mooie afloop hoor:'(
    Waarom laat je geen bloed prikken om te kijken hoe hoog je hcg is?
    Of is dit geen goed idee??
    Sterkte meid!!

3. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ja.. Naja nu met die feestdagen enzo is dat toch weer lastig.
    Voelt vandaag alsof het bloeden gaat beginnen. Leek net iets van bruinig te zien bij het afvegen.
    😔😢
    Wat kan je lijf toch raar doen. Nog steeds zere borsten en een hoge temp. Wel gevoelige onderbuik maar weet nou ff niet meer of het voelt als ongesteld of anders... Zucht.

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Meid bah wat naar die onzekerheid :(

5. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, ik hoop zo voor je dat het goed afloopt!
    Ik ben vanaf het begin aant lezen gegaan net en werd steeds blijer van t goeie nieuws.. En nu dit.
    Hopelijk ben en blijf je toch gewoon zwanger!

6. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Hoe gaat het ni nextstep?
    Hopelijk blijft het bij een beetje bruin wat je afveegde.

Hier is het echt losgekomen. 30 mei mag ik naar de gyn

Sterkte meid. Hopelijk is het toch een plakkertje!!

7. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook definitief voorbij. 😢😢 ben er echt heel verdrietig van
    Veel bloed nu en kwaaltjes zo goed als weg.

Dusss... Even balen nu en dan hopelijk snel werken aan de volgende ronde.
    Ik las ergens dat tampons in dit geval niet mag. Weet iemand of dat echt zo is, zie t zo niet zitten dat maandverband met dit weer. Bleegh!

Is dit nu een gewone ongesteldheid alleen wat later? Of gaat het veel langer duren. Ben wel benieuwd of er mensen zijn die daar (helaas) ervaring mee hebben.

Dank jullie wel voor het meelezen en het mee leven. Fijn om hier gewoon lekker alles te kunnen delen. 😘😘

Op naar een mooie mei maand!! Voor iedereen roze als het even kan!

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    heel veel sterkte meis! Mijn miskraam is vermoedelijk rond 8 weken geweest (ik wist niet dat ik zwanger was, maar qua wat ik heb gezien , vruchtzakje, was dit volgens de verloskundige 8 weken). In mijn geval had ik enorm heftig bloedverlies en krampen tot het moment dat ik het vruchtje kwijt was. Toen was het net alsof ik ineens in de lichte dagen van de menstruatie zat. Ik heb 3 dagen flink heftig gebloed met krampen tot ik het vruchtje kwijt was.

Wat ik hier op het forum heb gelezen is dat het kan verschillen. De een heeft een menstruatie net als anders alleen wat later. Een ander merkt juist een wat heftigere menstruatie op. En alsof dit allemaal nog niet genoeg is kan je cyclus ook nog van slag zijn. In mijn geval werd mijn cyclus ineens korter. Bij andere blijft hij gelijk of wordt hij langer. Ik had normaal altijd duidelijk vruchtbaar slijm, na de miskraam ineens niet meer. Heel frustrerend allemaal. Ik wens je heel veel sterkte in deze rottijd. Neem de tijd die je nodig bent om te verwerken. Dat is een tip die ik je wil meegeven! Het is echt niet gek dat je er pijn en verdriet van hebt ook al zijn er mensen die beweren dat het allemaal wel mee valt omdat het nog zo vroeg was in de zwangerschap. Vanaf de positieve test en je weet dat je zwanger bent hou je van je kindje!! Ik heb voor mijn miskraam zelfs een klein doosje gemaakt met dingetjes er in, gewoon omdat ik dat fijn vind ter herinneren dat hij er ook bij hoort ook al is die nooit op aarde gekomen. (een medium heeft mij verteld dat het een jongetje was)

9. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Och lieve Nextstep wat enorm Kl.ote dit zeg..
    ik zou toch liever niet kiezen voor O.B.
    maar voor maandverband..
    Maar ik kan me voorstellen met dit weer dat het ook niet fijn is..
    Hopelijk dan mooie test in mei..
    Gun het je van harte <3

10. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    He wat verschrikkelijk Nextstep. Echt zo k*t voor je jeetje.
    Geen woorden voor. Hopelijk is mei jouw maand!
    Sterkte met de verwerking

11. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Nextstep, mij werd maandverband aangeraden aangezien er verhoogd infectiegevaar is.! Ook even niet zwemmen of in bad tot bloedverlies
    is gestopt.. Hier gaat het steeds mis rond de 5 weken en dan heftige krampen met veel bloedverlies en stolsels. Sterkte!

12. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte!!

Ik heb het eind feb gehad. Bij mij was het eigenlijk een uitgestelde menstruatie en zelfs nog minder krampen dan normaal gek genoeg. Of ik tampons in had kunnen doen weet ik niet, maar heb dit ook niet gedaan toen.
    Hoop dat je snel weer positief mag testen met een prachtige zwangerschap erachteraan.

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    nog even over de tampons. Ik heb wel tampons gebruikt omdat ik het niet wist. Toen ik een miskraam vermoedde, na het verlies van het vruchtzakje ben ik maandverband gaan gebruiken. Dus heb 3 dagen tampons gebruikt en 1.5 dag maandverband. Paar weken later zat ik bij de dokter met een bacteriële vaginitis. Toeval of kwam het toch door de tampons? Ik zou dus toch het zekere voor het onzekere nemen en gewoon maandverband gebruiken

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Nextstep wat ontzettend balen.
    Ik denk dat mijn situatie op die van jouw lijkt. Ik was denk ik zon 5 weken zwanger toen het mis ging. Een knaltest heb ik nooit gehad maar desondanks was het een hele heftige menstruatie. We liepen in de stad en ik moest naar huis omdat ik voelde dat mn maandverband het niet aankon. Had vreselijke krampen en eerlijk gezegd overviel dit mij best wel want zover was ik nog niet.
    Ik had wel vrij vlot een vermoeden dat mn ei alweer onderweg was en toen ik op dag 7 nadat ik begon met bloeden een test deed (ovulatie) knalde deze van het scherm. Ik had inmiddels al een negatieve zwangerschaptest gehad.
    Mijn ei kwam dus erg vlot en het advies van mn verloskundige was: als jij het aankan gewoon ervoor gaan want je lichaam weet nu " wat het moet doen".
    Die ronde was het tot onze verbazing direct weer raak en dit is goed gegaan. Kindje groeit super en ook al was ik heel onzeker door de ronde ervoor, ik probeerde te genieten van het idee dat we in elk geval zwanger konden raken want in de 10 rondes ervoor had ik nog niet een keer een 2e roze streep gehad op een zwangerschapstest. Ik hoop dat het voor jou net zon succes wordt de volgende ronde :)

15. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de tips en lieve reacties.
    Ik heb meerdere keren gehoord dat het juist snel daarna weer raak was.. Omdat je lichaam er meer klaar voor is dan ooit.

Wel fijn om die positieve verhalen te lezen maar hopen doe ik maar nergens op ... We gaan er in ieder geval zeker weten weer voor.

Qua bloedverlies is het helder en weinig stolsels eigenlijk. Zal nog wel komen denk ik. Tot nu toe iig vrij normaal. Heb geen tampons gebruikt.
    Enig idee of ik kan checken of het vruchtje er uit is gekomen? Of is dat echt nog te klein?

Borsten zijn wel weer wat gevoelig, HCG zal nog wel even in mijn lichaam zitten.

@vakantieganger (en alle andere dames): hoop echt dat het snel raak ik. Ik vond 1x al vreselijk!

16. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit echt een vruchtje gezien. Maar met 4+3 (bij mij). Is er ook nog niet veel te zien denk ik.

17. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Sterkte meid, vreselijk balen dit!!

Ik heb vier keer zo'n vroege mk gehad, maar ook nooit iets van een vruchtje ofzo, daar is t echt te klein voor

18. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Helaas 3x meegemaakt. Ok heb De vk gevraagd maar mocht gewoon tampons gebruiken. Had niet meer buikpijn Dan bij normale menstruatie. Viel mij iig alles mee, met 7 wk. Vruchtje is niet te zien op dit termijn maar n speldenknopje. Sterkte..

19. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Ohhh ik lees dit nu nextstep.... Wat ontzettend verdrietig! Zo blij na lang proberen en dan een miskraam. Dikke knuffel!!

Knap van je dat je alweer opgewekt kijkt naar mei. Bij mij heeft mijn cyclus zich de ene keer wel gelijk herpakt en telde de eerste dag bloeding dus als eerste menstruatiedag. Een andere keer was mn cyclus toch van de leg en kreeg ik bloedingen tussendoor. Hopelijk geldt voor jou het eerste!
    Tampon werd mij door Vk ook afgeraden, net zo als in bad gaan.

Sterkte meis!

20. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Sterkte nextstep! Zo erg voor je.
    Ik heb bij mijn 2 vmk geen vruchtje verloren. Alleen maar veel bloedverlies. Normaal 4 dgn licht ongesteld en nu 6 dagen zwaar.
    Ik zou als het bloeden gestopt is wel even een echo laten maken of alles weer schoon is.

Deel Deze Pagina