Steeds lichter wordende testen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tumtum, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He shit :( Sterkte!

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Heel erg veel sterkte

3. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon in Zweden en daar krijg je pas onderzoeken na 3 miskramen, maar ik ga wel een afsrpraak met de huisarts maken en vragen hoe nu verder. Ik ben nl 2x recht achter elkaar zwanger geworden, en het is 2x mis gegaan, maar ik had tegelijkertijd andere rare klachten zoals een versnelde hartslag (nooit lager dan 90 in rust), pijn op de borst en zo nu en dan hartkloppingen. Ik zou volgende week een 24 uurs monitoring krijgen, maar voor het eerst in een week of 10 is mijn hartslag weer keurig 72. Ik krijg medicijnen omdat mijn schildklier te traag werkt, en zowel ik als de dokter dachten dat het misschien aan een te hoge medicatie lag, maar de klachten zijn nu dus gewoon helemaal weg. Ik denk dat er weinig te vinden valt als ik niet zwanger ben, maar ik zal toch eens vragen wat nu dan te doen.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sterkte!

Je klachten doen me denken aan een B12 tekort. Ben je daar al eens op getest?

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hè gats, heel veel sterkte meid!

6. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Even een positief voorbeeld geven... Hier na twee miskramen derde keer wel blijvend zwanger! Bewegend baby'tje gezien en hartje gehoord!

Wij hebben geen onderzoeken laten doen, maar hebben het op 'domme pech' gehouden... Gaf bij ons wel rust! Na drie keer zouden wij ook onderzoeken laten doen, maar nu gingen we liever voor de instelling 'drie maal scheepsrecht'

Ik hoop dat het (emotioneel en fysiek) een beetje gaat met je. Heel veel sterkte....het blijft gewoon een ingrijpende gebeurtenis!

Sterkte!

7. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet, er is wel steeds allemaal bloed afgenomen maar wat er allemaal wel of niet getest is weet ik eigenlijk niet, ik zal het eens navragen! Ik slik wel keurig multivitamines, maar bij een echt tekort is dat natuurlijk ook niet genoeg.

Verder gaat het op zich wel goed met me hoor. Ik ben meer bezorgd voor toekomstige zwangerschappen dan verdrietig om de miskramen, ik wist voor ik zwanger wilde worden dat er een reele kans was dat ik meerdere miskramen zou krijgen, maar als het dan ook echt 2x achter elkaar misgaat, is dat wel ff slikken, helemaal na de 1e schok dat ik zomaar zo snel al zwanger was. Ik ben 2x gelijk zwanger geraakt, terwijl we beide keren zelfs mijn ovulatie wat vermeden hadden omdat we pas in juni er echt voor zouden gaan. We lopen dus nog 'op schema', en het zwanger wórden gaat iig wel goed :D

@LadyT, dat is een fijne opsteker! Ik hoop ook maar gewoon op domme pech!

Deel Deze Pagina