Beste dames, Graag zou ik jullie over mijn onzekerheden willen vertellen. Over het algemeen ben ik vrij nuchter, maar op het moment weet ik niet wat ik met mezelf aan moet. Ongeveer anderhalve maand geleden zijn we gestopt met de pil, met de gedachte... Laat het lichaam ontpillen, maar nog niet bewust klussen. Na het stoppen met de pil heb ik 33 dagen geleden nog 1 dag een menstruatie dag gehad, daarna niet meer. Hoewel we heel graag kinderen willen krijgen zijn we er nog niet bewust wekelijks mee bezig, mocht het nu zo zijn is het welkom maar we hebben ook nog alle tijd. Nu heb ik sinds 4 dagen allerlei kwalen - vrijdag had ik enorme buikpijn, zo erg dat ik vermoedde dat er een hevige menstruatie zat aan te komen.. - raar gevoel in onderbuik vanaf zaterdag en ook hevig rommelde darmen -enorm gevoelige en rode tepels -misselijk sinds 2 dagen en ruik alles heftig (maar heb altijd al een heel gevoelige neus gehad) De test 2 dagen gelden en vandaag waren negatief en ik weet dat de kans wel heel klein is. Wil ik onbewust nou toch heel erg graag? Ben ik geestelijk nu zo mijn lichaam voor de gek aan het houden? Moest gewoon even van mijn hart
Hello! Zo voelen meer vrouwen zich hoor! Oh wat zijn we nuchter maar ondertussen! Het kan van alles zijn wat je nu meemaakt. Misschien ben he gewoon aan het ontpillen of je bent zwanger. Of je ziet overal een zwangerschapssymptoom in. Doen meer vrouwen hihi Het kan je ovulatie zijn of naderende menstruatie. Hoe lang is je cyclus nu, weet je dat ongeveer? Je cyclus kan in het begin nog lang zijn wat nogal verwarrend is. Kijk het een week aan en doe dan nog een test, wie weet! Heel veel succes en komt helemaal goed hoor! Liefs
Erg he, ik weet het allemaal... sterker nog heel veel over gehad in mijn studie, dat maakt het allemaal nog verwarrender.. Ik zei ook tegen mijn man, lieverd voel me zo en zo, maar de kans is klein en het kan ook daar of daar van komen... en toch heb ik een onverklaarbare overtuiging dat het toch meer is. We zullen inderdaad zien, volgende week gaan we op vakantie en kunnen we even relaxen
Vakantie is altijd goed! Neem maar een test mee, en hoe moeilijk het ook is zet het even van je af. Pas als je beetje fatsoenlijke kijk op je cyclus hebt kun je pas bepalen wat het allemaal betekend. Tot die tijd is het niks moet je maar denken, tenzij je die oh zo gewilde positieve zwangerschapstest in handen hebt Fijne vakantie alvast!
Dank je wel Lala2 Dat gaat zeker lukken. ik heb me inderdaad voorgenomen een test mee te nemen en gewoon te genieten.. Maar ik ben wel heel blij als ik zekerheid heb
Helaas is dit het effect van het stoppen met de pil, je lichaam moet alles zelf weer op gaan pakken en dan krijg je allerlei kwalen die zeer overeen komen met symptomen van een zwangerschap. Ik had dit zelf ook, vooral enorm pijnlijke tepels, die klachten hebben 2 weken aangehouden, werd er gek van, je lichaam houd je dan zo voor de gek maar de zwangerschapstesten zeggen toch echt de waarheid. Heb er meerdere versleten, geldverspilling haha. Succes!