Heeft iemand hier ook ervaringen mee? Ik leg hem netjes onder de dekens als ik hem in bed leg en als ie wakker word ligt ie helemaal overdwars tegen het hoofdeind of de spijltjes aan! Heeft ie t te warm? Of "slaapwandelt" ie ?
Iman heeft het gelukkig niet tijdens het slapen, maar wel als ze wakker is en in bed ligt... Dat komt gewoon door het draaien in hun slaap meid, net zoals wij dat hebben. Misschien is een safe-t-sleep iets voor jou?
http://www.safetsleep.nl/sts/ned/html/s ... exned.html Ik heb m ook liggen voor Iman, voor als het nodig is.
Ja Jaime doet dat ook. Die kruipt en omhoog naar dr dierentuin, maar ze kruipt ook om dr as heen. Soms vind ik haar overdwars in bed tegen de dierentuin aan. Het is zelfs een keer voorgekomen dat mijn man haar helemaal boven in haar bed vond, maar dan omgekeerd. Dus met haar voeten daar in welke richting normaal haar hoofd ligt..begrijp je m nog. Ik laat haar maar hoor. Hoorde van mijn moeder dat ik ook altijd zo wazig was als ik sliep. Wellicht voor de toekomst gaan we zo'n slaapzakje gebruiken. Die kun je onder aan onder het matrasje stoppen.
hier nog een acrobaat in zijn slaap. vaak zat gehad dat ie boven in zijn bedje lag of met zijn koppie klem tegen de spijlen aan. nou slaapt hij ook nog eens op zijn buikje en lag zijn ene armpje dus ook nog eens buiten boort te bungelen. ik heb hem nu in een trappelzak liggen en nu ligt ie redelijk op de zelfde plek als ik bij hem kom. persoonlijk lijkt me de safe sleep niks dan kunnen ze helemaal nergens meer heen. een beetje heen en weer door het bedje kan geen kwaad lijkt me maar steeds tegen het hoofdeind aan is weer een ander verhaal.
haha hier nog 1 die naar boven gaat ! Zoooo leuk gezicht... Ze begint onder en gaat steeds verder, ligt ook op dr buikje. Ze heeft het dan niet te warm en ook niet te koud.... dat is het belangrijkste !
Hier ook een! Milan gaat het hele bed door; we vinden hem regelmatig overdwars of omgekeerd in z'n bed. Of nog fraaier: op z'n knietjes helemaal in een hoekje. Schijnbaar slaapt dat lekker Ik heb Milan dan ook alleen in een slaapzak, een dekentje heeft geen zin.
Anders lekker een slaapzakje aandoen ipv onder dekentje. Kan ie een stuk moeilijker omhoog kruipen plús als het gebeurt blijft ie lekker warm
Mijn meisje ligt echt helemaal stil hihi Ze ligt dan wel ingebakerd maar ook als ik haar niet inbaker draait ze alleen met haar hoofd verder ligt ze nog altijd hetzelfde de volgende ochtend
Steven ligt ook in een slaapzak, en blijft gelukkig stil liggen, lijkt me ook best eng als ze op hun buik gaan liggen.
Boaz ligt ook elke ochtend met zijn hoofd tegen de bovenkant van zijn bedje. Ik heb hem ook een slaapzak aangedaan, zodat hij het niet koud krijgt. Ik denk dat het gewoon lekker ligt. Ze vinden het lekker om iets tegen hun hoofd aan te voelen, net als in de baarmoeder. succes! Rebekka
Nee, er zijn naar mijn weten geen kleinere slaapzakken, je moet de mouwtjes wat dichtnaaien en zorgen dat het hoofdje er niet door kan.
ja hoor er zijn wel kleiner slaapzakjes bij de hema mt 56. sam lag vanaf nacht 1 in een slaapzak, en nu stop het onderste stukje van de slaapzak vast tussen matrasje en bedje. dus kan ze ook niet meer omhoog kruipen of gaan draaien..
Tja, dat is inderdaad een goeie. Dat weet ik ook niet. Ik weet natuurlijk niet hoe groot Jesse is, maar je zou het best eens kunnen proberen in maat 70. Als hij er inderdaad maar niet met zijn hoofdje doorheen kan. Maar ja, je moet je daar natuurlijk zelf wel prettig bij voelen. Ik heb Boaz met drie maanden ongeveer voor het eerst in een slaapzak gedaan. Dat ging prima. Succes! Rebekka
Ben ik weer...op de volgende site zag ik een slaapzak voor pasgeborene. Dus ze zijn er wel! http://www.2dehands.be/prachtige-trappe ... l&start=30