Wat draagt jou dreumes 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Danoek, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Op dit moment draagt Wesley nog een pyama en een zomerslaapzak en krijgt hij een deken over. Maar ik zag gisteren dat de temperatuur op zijn kamertje ook al gezakt is tot 16-17 graden.

Zijn benen zijn lekker op temperatuur, maar zijn armen liggen boven de deken en zijn niet warm (ook niet echt koud).

Ik vroeg me af wat ze, nu het kouder wordt, 's nachts aan "moeten" hebben.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ze dragen alledrie een pyama en ze hebben een dekbed om onder te gaan liggen.

3. fafje

fafje Niet meer actief

#3 fafje, 26 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2010
    sinds 2 nachten slaapt hij in een hele dikke slaapzak van de Prenatal met mouwen, hieronder draagt hij alleen een romer met lange mouwen...'sochtends zijn alleen zn handjes koud...
    (ohja zonder deken ofzo )

Bij ons op de kamer is het vrij fris..

Daarvoor droeg hij lange mouwromper en truitje+broekje+sokjes

ik verwarm trouwens 'savond altijd het bedje met een kruik...soms laat ik die erin zitten als het echt heel koud is op de kamer...
    Hij slaapt al rond 21u en wij gaan pas rond 00u naar bed...dus dan zt hij nog alleen op de koude kamer...als wij gaan slapen, haal ik de kruik ook meestal weg..

4. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Wij doen hem een pyama aan, met daaronder een romper met lange mouw en een winterslaapzak (nu nog zonder mouwen). Verder geen laken erover, deze schopt hij toch weg. Weet niet precies wat de temperatuur in zijn kamertje is, maar er staat in ieder geval geen verwarming aan, het is lekker fris.

5. hier alleen een pyama. Deken en slaapzak trekt ze zich zelf uit en gooit ze uit bed. Vaak ligt ook haaar pyamabroek ernaast. Als ik de deken sávonds terug op doe kruipt ze er binnen no time weer onderuit.

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    pyjama en ISI-mini slaapzakje ( zomer-uitvoering)... meneer kruipt zelf vaak onder de dekens vandaan.. temperatuur schommelt rond 17/18 graden...

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Romper met lange mouwen en pyamabroekje en dan in een zomerslaapzak. Heb er een enkele deken over. Hij draagt ook nog een redressiehelm, dus het moet niet te warm zijn. Hier op de kamer is het nu zo'n 16/17 graden.

Mijnheer ligt trouwens regelmatig boven zn deken. Dus ik denk dat hij het nog wel erg warm vind.

8. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    hier romper lange mauw en broekje en dan in winterslaakzak (met mauwen) verder geen dekens of lakens.
    temp is nu ook 16-18 graden, heb wel de verwarming aan maar das meer om de echte kou buiten te houden.

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij een winter slaapzak, pyama en sokken. Het is erg koud bij ons boven

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

romper/ondergoed en pyama
    laken deken en dun dekentje over dr voetjes. maar ze ligt rm onder de dekens vandaan

11. kiddie

kiddie Niet meer actief

Romper, pyamajasje, winterslaapzak en laken+deken.

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    romper, pyjama en winterslaapzak

13. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Als ik dit zo lees, dan heeft Wesley niet te weinig of teveel kleding aan. Toch werd hij vanacht wakker en toen ik bij hem ging kijken lag ie zo te krioelen in bed dat ik mij afvroeg wat hij had, maar toen voelde hij overal koud aan. UIteindelijk maar bij ons in bed gelegd om warm te worden en te slapen

14. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    hier lange mouwen romper, pyama, slaapzak zonder mouw, en een dubbel geslagen dekentje waar hij altijd onder blijft liggen.
    Temp kamer is rond de 16/17 graden.
    Maar hier een koukleun net als mij.

15. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Romper met lange mouwen en combisleeper.
    Het is er nu 16 graden.

16. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hier heeft dochter een mouwloze romper met pyjama aan. Ze slaapt in het lentegedeelte van de Puckabag (zomerdeel+ mouwen). En daaroverheen nog een dubbele deken.
    Het schommelt hier tussen de 14 en 17 graden op haar kamertje.

17. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Finn draagt een romper met korte mouwen, pyama, winterslaapzak zonder mouwen en heeft dan nog een deken over.

18. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dochter draagt een romper met lange mouwen, een pyjama, een gevoerd slaapzakje zonder mouwen en ze slaapt onder een dekentje in een dekbedhoesje.

19. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hier dragen ze een romper, pyjamatrui en een dikke slaapzak zonder mouwen (hebben we afgeritst) Ze hebben het zo nog steeds lekker warm. :)

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier een romper,pyjama en winterslaapzak. Sinds vandaag heb ik ook de mouwen eraan geritst;)

Deel Deze Pagina