Misschien raak? Wie herkent het

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door California1, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. California1

5 jan 2014
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Ik ben nieuw hier!

Ik heb rond de 29ste mn eisprong gehad en heb de 28ste en 30ste geklust, zit nu een week voor mn NOD. Sinds een paar dagen daarna heb ik een gigantisch opgeblazen buik en veel last van mn darmen. Daarnaast heb ik snel weer honger als ik gegeten heb en krijg dan ook echt een heel leeg gevoel in mn maag. Ook heb ik sinds na mm eisprong een beetje een dikke wittige/creme achtige afscheiding (sorry voor de details) wat ik normaal volgens mij nooit heb. Heb ook een heel zwaar gevoel in mn onderbuik en veel steekjes rond mn schaambot en af en toe een felle steek. Vooral bij mn rechter lies heb ik een heel trekkend gevoel dat soms doorstraalt naar mn been. Heb sinds een paar dagen ook last van lage rugpijn die soms doortrekt maar mn stuitje en mn bil. Sinds 2 dagen heb ik ook dat mn neus verstopt is 's nachts waar ik overdag geen last van heb. Mn borsten beginnen nu ook een beetje gevoelig te worden aan de zijkanten.

De meeste van deze dingen heb ik voor zover ik weet normaal geen last van dus vandaar dat t me opvalt. Wie herkent dit misschien?

Bedankt alvast!

XO California1

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik herken mezelf behoorlijk in jou verhaal (zit nu 2 dagen volgens mij voor mijn NOD) maar we hebben pas zekerheid als we positief testen, of ongesteld worden.. vreselijk dat wachten!:)

Ik heb 2 dagen gevoelige borsten gehad, en heb een zwaar gevoel in mijn buik, en regelmatig steekjes en dergelijke..

En ik heb sinds een paar dagen enorm veel afscheiding! Nog meer dan rond de eisprong!

Succes met de laatste week!

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hihihi ik heb precies hetzelfde.. Ook op 29-12 eisprong gehad..
    Alleen ik gebruik nu nog hormonen, dus daar zou het ook nog aan kunnen liggen..

Gewoon afwachten helaas! Spannend!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik ook rond de 28e a 29e!! Spannend!

5. California1

5 jan 2014
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie! Ben dus niet de enige haha. Dat wachten is echt vervelend ja pff. Je lichaam kan je natuurlijk ook flink voor de gek houden :(

Catmommy: ohh jij kunt dus ook bijna testen! Ben benieuwd!

Jullie ook succes!

6. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Donderdag is mijn NOD....Heb wat "vroege"testjes liggen, maar wil mijzelf behoeden voor een dikke teleurstelling. Mijn lichaam geeft totaal geen zwangerschapssignalen af, behalve menstruatie klachten...Succes dames!

7. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!

Mijn eisprong was op de 29e, op de avond ervoor hebben we onveilig gevreeen ( voor het zingen de kerk uit). Sinds die tijd heb ik 1 a 2 dagen gehad dat ik met vlagen wat misselijk was, verder ongipijn, lage rugpijn en een opgeblazen gevoel. Het hoeft niks te betekenen maar er is een kans natuurlijk. Alhoewel het niet de bedoeling is om nu zwanger te raken maar wel erg welkom is. We waren nog aan twijfelen over een 3e kindje. Mijn Nod weet ik niet precies, ik heb onregelmatige cyclussen sinds ik gestopt ben met de pil. Soms van 22 a 24 dagen of zomaar weer eens 1 van 28 dagen, geen pijl op te trekken. Als ik na 15 januari nog niet ongi ben geworden ga ik testen.

8. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik eisprong (en IUI behandeling) gehad op 30/12 dus nu ook vol spanning afwachten :)

Ik heb geoon veel last van witte afscheiding. Vandaag is het precies iets beter, maar de dagen hiervoor; pfff ...

Verder weinig tot geen symptomen.

9. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Testje was helaas omowit.. dus of mijn eisprong is later geweest, of ik wordt morgen ongesteld...

Dit is 5 dagen na de vermoedelijke innesteling, dus ik zou eigenlijk al positief moeten testen.

Nog wel steeds raar gevoel in de buik, zo nu en dan vlagen van misselijkheid en enorm veel slijm..

Nog steeds afwachten dus!

10. California1

5 jan 2014
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jammer Catmommy! Het zou nog kunnen inderdaad :)

Wel spannend allemaal haha. Bij mij is t eigenlijk vandaag weet hetzelfde als gister, alleen wel meer afscheiding....
    We zien het wel, succes ladies!

11. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Vandaag heb ik een duidelijke eisprong, ook voor de zekerheid getest aangezien ik mij hiervoor nooit zo erg mee bezig heb gehouden. Vanavond maar even gezellig doen met vriendlief ;) Ik hou jullie verhalen in de gaten!

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier nog 'rustig' in afwachting totdat ik mag testen 😉

13. California1

5 jan 2014
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    En, hoe is het bij jullie? :p

Ik had vannacht 3 of 4 keer achter elkaar een vlaag van scherpe, zeurende steken rond mn schaambot en vandaag een zeurend gevoel bij mn rechter lies.....wat zou dit nu weer zijn?

14. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    ik herken mezelf helemaal behalve de rugpijn en dat trekkende gevoel naar bil/been.
    maar ook van dat vage weeige gevoel in mn maag net niet misselijk zeg maar.... over 5 dagen kan ik testen hooguit een dagje eerder..... je bent dus zeker niet de enige.
    Maar t nare van dit soort klachten is dat t zowel op een ongi als zwangerschap kan wijzen;) dus laten we het er maar het beste van hopen!

succes allemaal

15. California1

5 jan 2014
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    @zoetsnoepje: ja idd, heel irritant is dat! Ik zie dat je al 2 kinderen hebt, hoe was het bij je vorige zwangerschappen dan?

16. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    het vervelende van het vrouwenlijf is dat dit tekenen kunnen zijn van een zwangerschap maar ook van een griepje al dan niet in combi met aankomende menstruatie of gewoon door hormoonschommelingen.
    Er valt dus helaas nog niks over te zeggen.
    Wachten tot nod en dan een testje!

17. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag geen symptomen maar gisteren moest ik heel veel plassen. Op een gegeven moment om de tien minuten. Fijn!

18. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden

Tja bij de eerste had ik nergens last van....en bij de tweede ook eigenlijk niet zo alleen 1 dag voor nod zo n gevoel van dat t wel s raak kon zijn..... echte klachten kwamen pas rond een week of 5/6....

moet er wel bij zeggen dat ik er nu op de een of andere manier meer mee bezig ben:)
    en ja dan ga je ook op van alles letten,elk pijntje,steekje en krampje.

dus ik vrees dat er idd niks anders op zit dan afwachten...

19. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nieuw op het forum, dus weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. Ik denk ook dat ik mijn eisprong rond de 29e/30e gehad heb (heb die avond steken gevoeld een paar uur zoals bij menstruatie).
    Nu ook allerlei vage klachten. Onder andere hoofdpijn, brandende ogen, darmen van streek (winderig; sorry voor de details;)), raar gevoel in mijn onderbuik. Steken (weet niet of het darmen zijn of niet). Gisteren ook een steek bij mijn schaambot.
    Weet niet of het tekenen zijn van, of dat het mijn eigen geest is die me voor de gek houdt. Hoofdpijn is sowieso wel gek, want dat heb ik normaal nooit. Ik weet niet hoe het normaal is rondom de menstruatie, omdat ik al 9 jaar een spiraaltje heb gehad en dus al jaren lang geen menstruaties meer gehad. Vorige maand is mijn spiraaltje verwijderd, een paar dagen later volgende een korte menstruatie.

Ik vind het in ieder geval erg spannend. Ook al getest, maar nog absoluut geen streepje te zien.. Volgens mij ook nog veel te vroeg, maar de maand lijkt in dit opzicht ook echt voorbij te kruipen.

20. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik herken de steekjes en de lage rugpijn. dat hongersgevoel na de eisprong ook wel een beetje.. hoop voor jullie dat t raak is meiden! Ben benieuwd naar de resultaten :)

Deel Deze Pagina