nutrilonmelk 2 hoe lang houdbaar?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Hansje123, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ladies,

ik ben erg benieuwd hoe jullie hiermee omgaan, maar op het pak van nutrilon 2 (HA) staat dat deze melk 2 uur houdbaaar is op kamertemperatuur.

wij zijn zelf niet heel erg strikt met sterilizeren en regeltjes etc. maar weet niet hoe het nu zit met de houdbaarheid van de melk. ik houd mij altijd aan die 2 uur.
    ik zie soms ouders de fles weer pakken na een tijdje als deze niet is opgedronken. Tot hoelang gebruiken jullie de melk nog?

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    na aanmaken max 1 uur. maar meestal drinkt hij het in een keer op :)

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Net als DJ Momo, max 1 uur.

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    overigens gebruiken wij AH Standaard 1.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier zowel bij de Nutrilon HA1 als bij de Nutrilon HA2, nooit de voeding bewaard. We maken de fles als het nodig is, dan word er gedronken, alle restjes gaan gewoon meteen weg hier. Hebben nooit de restjes bewaard om bijv een uur of twee uur later nog te geven.

Liefs Hanneke.

(overigens hoort dit topic volgens mij niet bij baby&dreumes, maar bij flesvoeding/kunstvoeding)

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Als ze hem niet op drinkt probeer ik het meestal na 5/10 min nog een keer als ze minder als de helft op heeft, daarna gooi ik het weg. Dus zeker niet langer dan een uur laat ik het staan...

Deel Deze Pagina