ladies, ik ben erg benieuwd hoe jullie hiermee omgaan, maar op het pak van nutrilon 2 (HA) staat dat deze melk 2 uur houdbaaar is op kamertemperatuur. wij zijn zelf niet heel erg strikt met sterilizeren en regeltjes etc. maar weet niet hoe het nu zit met de houdbaarheid van de melk. ik houd mij altijd aan die 2 uur. ik zie soms ouders de fles weer pakken na een tijdje als deze niet is opgedronken. Tot hoelang gebruiken jullie de melk nog?
Hier zowel bij de Nutrilon HA1 als bij de Nutrilon HA2, nooit de voeding bewaard. We maken de fles als het nodig is, dan word er gedronken, alle restjes gaan gewoon meteen weg hier. Hebben nooit de restjes bewaard om bijv een uur of twee uur later nog te geven. Liefs Hanneke. (overigens hoort dit topic volgens mij niet bij baby&dreumes, maar bij flesvoeding/kunstvoeding)
Als ze hem niet op drinkt probeer ik het meestal na 5/10 min nog een keer als ze minder als de helft op heeft, daarna gooi ik het weg. Dus zeker niet langer dan een uur laat ik het staan...