Kinderzitje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lobi, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vraag me af tot welke leeftijd, of tot welk gewicht, kindjes in het kinderstoeltje aan het stuur mogen?

Weet iemand dit?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Tot 15 kg die van bobike en gmg in elk geval. Leeftijd dat ze dat hebben is rond de 3 jaar. Sommige eerder natuurlijk en andere wat later.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat lekker zeg... ik wilde deze vraag net zelf gaan stellen!! Heerlijk.
    Iemand enig idee hoe het zit met zo'n ijzeren zitje (Nijntje)...??

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ijzeren Nijntje is volgens mij gmg dus 15 kg.

5. Wat betreft de gmg, bobike geen ervaring.
    Allemaal heel leuk en aardig die 15 kilo,
    maar je zit ook met de lengte.
    De GMG heeft rondom ook ijzeren randen,
    waardoor ik de kleine met denk anderhalf jaar ofzo niet echt er meer in kreeg, door de lengte van de benen en die bocht die ze dan moeten maken door de randen.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bobike is wat makkelijker,heeft geen ijzeren rand. Blijkbaar was jouw kind al aardig lang met 1,5? Want oppaskindje is 3 en die moest pas in het stoeltje voor en dat lukte met de bobike mini nog wel. Niet heel comfortabel, maar voor een stukje wel te doen.

7. Hij is groter dan gemiddeld, maar niet overdreven. Hij is in november 3 geworden en was 2 weken geleden gemeten bij CB op precies 1 meter.

Hij kan gewoon met de benen die knik, bocht of hoe je het wil noemen niet maken, door die randen op de GMG.
    Daarbij was het stoeltje ook wel klein in verhouding.

8. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat er vandaag nog toevallig aan te denken haha.
    Zie weleens achterzitjes in de aanbieding en denk, hoe lang kan het nog voorop hihi.
    Koop denk de eerst vlgende aanbieding toch gewoon al een achterzitje.
    Heb bobike maar (nog) geen moederfiets dus zit ook met het stuur bij deze fiets.
    Wil mijn kindje trouwens echt niet achterop hoor, lijkt me zo ongezellig.

Deel Deze Pagina