Kleine baby's grote zorg vanaf 3 januari

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jingle, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja ik zag het ook!
    lijkt me ook erg interessant!

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Leuk! Er wordt als het goed is een gezinnetje gevolgd wat ik op de creche heb gehad, ben benieuwd!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh ben benieuwd..
    Zal wel wat bekende gaan zien van het sophia.

4. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Lijkt me ook erg interessant!

5. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Onze dochter heeft ook nog een tijd op de NICU van het Sophia gelegen.
    Ga dus zeker kijken!

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Bijzonder, wil dit heel graag zien. Zal ook wel emotioneel zijn inverband de vroeggeboorte van onze zoontjes.

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Lijkt me een heel mooi intens programma.

8. Klinkt heel interessant ik ga zeker kijken!

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dubbel, aan de ene kant wel leuk omdat zowel Djaysen als Dean geboren zijn in het Sophia, maar denk dat het wel confronterend is om weer die IC te zien daar. Brrr

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik ga het ook zeker volgen!

11. adi

adi Niet meer actief

een kennis van me wordt momenteel ook gevolgd voor dit programma. Ze ligt momenteel in zkh, zwanger van een drieling, en maakt precies hetzelfde mee wat wij 3,5 jaar geleden hebben meegemaakt.

Het zal voor ons enorm herkenbaar en emotioneel zijn om te zien dus, maar ook heel mooi om haar en de geboorte van haar drieling te zien.
    En ook om aan onze omgeving een beetje te laten zien hoe onze 'start' is geweest, want veel mensen beseffen echt niet wat je hebt meegemaakt..

12. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me een hele emotionele serie. Zo was er een paar jaar geleden ook net zo'n serie over de afdeling neonatologie van het UMCG.

13. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Ik ga het ook zeker volgen. Heb zelf 2 jaar geleden een korte stage gelopen op de nicu in het Sophia.

Vraag me alleen wel af wanneer het nou komt. In het bericht staat vanaf woensdag 3 januari, maar 3 januari is op een donderdag..

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kan iemand deze rond januari nog eens up-en :D ik vergeet zulke dingen maar wil t wel graag volgen!

15. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ik ben benieuwd. Het zal ook vast en zeker wel emotioneel zijn. Mooi en moeilijk tegelijk.

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Lijkt me heel erg interessant en indrukwekkend. Ik ga zeker kijken! Ik heb een tijdje geleden bij de publieke ook zoiets gevolgd in (ik dacht) dokument. Ook over die hele kleine ukkies, vond ik ook zo interessant.

Onze zoon was bij geboorte 1870 gram (4 wk te vroeg + groeiachterstand van 3 wk) en die was groot in vergelijking met deze ukkies..

17. adi

adi Niet meer actief

Dat is in prematurenwereld ook 'groot', want met dit gewicht mogen kindjes al uit de couveuse, kunnen ze zelf gaan drinken.
    Mijn zoontje was net 2 kilo en 44cm toen hij naar huis mocht, en ik vond hem niet klein meer ;)

Deel Deze Pagina