Ik wil een tondeuse aanschaffen voor mijn zoontje. Welke tondeuse hebben jullie en hoe bevalt dit? Ik vind jullie mening erg belangrijk want ik heb er geen verstand van. Ik wil natuurlijk zo veilig mogelijk zijn haartjes doen. Geld is wel een isseu, maar liever iets duurder voor 1 die echt echt heel goed is dan goedkoper en een rotding hebben.
Ik zou niet zo'n goedkoop ding kopen, hadden wij ook gedaan en de drie keer scheren, was het mesje al niet meer goed. Hele happen eruit.. We hebben nu een babyliss, was iets van 30 euro in de aanbieding bij mediamarkt.. Gebruik hem al vier jaar zonder problemen..
hier ook een goedkope.. van de kijkshop. wa een klere ding zeg. zou ook gaan voor een philips of babyliss ofzo. vanaf 30 euro heb je wel een goede hoor
Ik zat zelf te denken aan deze: BaByliss E702YTE Titanium tondeuse Of deze: BaByliss E763XDE tondeuse
wij hebben een tondeuse van het merk wahl ik twijfel of die 30 of 40 koste maar dat is een vrij goedkope tondeuse van een echt kappersmerk en 1 van de weinige die mijn vriend zijn pluishaar goed bewerkt
Whahaha nou heel erg toevallig dat dit topic net nu wordt geopend. Ik wil mijn mans bolletje net gaan bewerken met de tondeuse begeeft het ding het. En ik hed net 2 banen gedaan, hij stond dus heel erg goed voor schut. Hij is van het merk principal en die kun draadloos gebruiken. Niet dus, je moet erg snel doorwerken als je, na een hele nacht opladen, een hoofd wil doen. Maar na ongeveer 10x gebruikt te hebben heeft hij nu al de geest gegeven. Principal is dus een grote afrader!
Ik lees goede recenties van de Wahl tondeuses. Maar ook dat ze vrij zwaar zijn. Is dat dan wel handig? Hij wordt hier gebruikt om mijn zoontje zijn haar mee te doen.
Wij hadden eerst een tondeuse gekocht voor 30 euro, waardeloos ding volgens mij van babyliss (ofzo). We meosten steeds over het zelfde stuk gaan op het hoofd omdat de tondeuse niet veel mee nam. Nu hebben we 1 van philips van 85 euro, en die werkt prima. Was even flink wat geld, maar we sparen daardoor wel gemiddeld 45 euro per 6 weken geld uit voor de kapper, aangezien mijn man en zoontjes geschoren worden.
ik ben zelf kapster geweest en gebruik nog steeds de wahl tondeuse ideaal, en ik kan mijn zoontje er gewoon mee opscheren, hij kan best wat hebben! volgens mij 40 euro !
Ik was toevallig bij de marskramer in de buurt. Wij hadden ook een goepkopere en die was zo kapot. Ik heb bij de marskramer een phillips gekocht voor zo'n 20 euro en die blijft het wel doen.