Steeds meer onzeker en verdrietig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bolkje, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag voel ik me stukken bter. Heb gister een vriendin gebeld en daar een uur mijn hart bij uitgestort. Ze raadde me wel aan om naar de dokter te gaan met die sombere gevoelens, dus dat ga ik vandaag doen. Maar vandaag gaat het (toevallig?) een stuk beter :)

2. Lieveliefie

Lieveliefie Actief lid

10 jun 2013
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je beter voelt.

Ik heb niet alles gelezen dus wellicht dubbel.

Afgevlakt hoofdje hier ook gehad. Helmpje geweigerd. Zl veel gedragen, nabijheid, contact, handen vrij en geen druk op hoofdje door liggen. Ik vond een goede draagzak fijner dan een draagdoek. Ik heb een manduca, en voelt heel licht op schouders en rug.
    Zij liggen kan ook in de wandelwagen met opgerolde handdoeken er naast.
    Lekker samen op de grond op een zacht kleed liggen en dan contact maken.
    Op schoot, in de armen geeft andere en geen constante druk op het hoofdje en kan vaak prima voor een poos. Zeker als je zijn en jouw houding zo nu en dan verandert.
    Bij zl is het helemaal goed gekomen met zijn koppie
    .
    Alleen voelen. Herkenbaar. Wellicht is er een mama-cafe in je omgeving. Of hier op zp een oproepje voor een mama meet doen. Lekker de stad in met je kleintje, ben je toch wat onder de mensen. Bij een cursus bijv babymassage leer je ook mama's kennen.

En moederschap gaat met ups en downs. Maar als je lang en erg somber bent, heel verstandig om hulp te zoeken.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zit me ook af te vragen welke draagdoek je hebt? Van een goeie krijg je juist geen last van je rug en kun je dus wel lekker aan de wandel, zonder je zorgen te moeten maken over afplatting.

Wat betreft huishouden: lekker laten kletsen. Die lui zijn OF vergeten hoe hun huis eruit zag toen ze een baby hadden, OF hadden zulke gemakkelijke baby's dat je het ze toch niet aan het verstand gepeuterd krijgt hoe lastig die combi vaak kan zijn. Ene oor in en andere weer uit, hoe lastig ook als je nog vol hormonen zit ;)

4. Gister heb ik het babymoov kussen gehaald. In de kinderwagen bevalt het goed, maar in zijn ledikantje ligt hij er binnen de kortste keren naast. ;) Het is een erg bewegelijk mannetje ;)

Vannacht maar eens proberen wat er gebeurt als we hem wat meer 'vastleggen' door middel van een opgerolde handdoek… ;)

Deel Deze Pagina