Hallo dames, Zoals de titel zegt weet ik even niet zo goed hoe ik nu verder moet gaan.... Ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen omdat dat de laatste paar keren zo was. - 19 april laatste pil, zoals je ziet in mijn banner was ik de vorige keer zowel na het stoppen als na mijn mk direct weer ongi en met regelmaat. Ook na zwangerschap kwam cyclus weer direct goed op gang. - 22 t/m 29 april ongi - vanaf 29 april om de dag geklust. - vanaf 1 mei t/m 14 ovu testen gebruikt, deze liepen op vooral rond 7 mei, er was continue een tweede streep zichtbaar maar ik heb geen goede piek kunnen ontdekken. - 9 mei laatste keer geklust Nu nog steeds geen ongi, 20 en 22 mei een negatieve zwangerschapstest (2 voor 5 euro kruidvat) en op 22 mei geen tweede streep meer op de ovu test (123 kids ofzoiets). heb ook geen klachten. Maaaaar wat nu.... lees dat ongi de eerste ronde kan uitblijven maar wanneer moeten we dan aan ronde 2 beginnen? of moet ik nu echt wachten tot de eerste ongi en hoelang mag het duren voordat ik bijv. even contact met de ha moet opnemen. vooral omdat me dit dus nog nooit gebeurd is. Of denken jullie dat het toch raak zou kunnen zijn.. ? (die hoop hebben we denk ik allemaal) Alvast bedankt voor jullie ideeen en hopelijk wat geruststelling! groetjes Loes
Je cyclus kan na het stoppen met de pil flink van slag zijn... mijn eerste cyclus duurde maarliefst 64 dagen. Je nieuwe ronde begint pas wanneer je ongi bent geweest dus het is afwachten. Naar een huisarts gaan heeft nog geen zin aangezien je echt pas net gestopt bent met de pil. Hou het in de gaten tel je dagen door en heb geduld Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn.
Hey, thanks voor je reactie! maar is het niet gek dat die andere keren alles direct opstarten (na pilstop, mk en na stop borstvoeding)... terwijl ik toen 13 jaar de pil heb geslikt en nu slik ik m pas 1 jaar en dan zou het zo van slag zijn. groetjes Loes
Ja helaas kan je lijf alsnog van kort pilgebruik van slag raken. wat betreft opstarten 2e ronde.... het kan zijn dat je eisprong is geweest... maar het kan ook zijn dat hij nog komt. Dus ik zou zeggen lekker doorklussen tot je evt ongesteldheid en in de tussentijd wekelijks of eens in de 2 weken zwangerschapstesten doen.
Zelfs al slik je de pil 3 maanden en je stopt ermee dan begint toch weer het ontpillen en dat kan wel een aantal maanden aanhouden, ook al had je de vorige keer direct een keurige cyclus is dat geen garantie dat dat nu weer zou zijn zoals je merkt.