Steeds meer walligers aan de deur!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Op straat heb ik er nooooit last van:D
    Ik loop er gesluierd bij en mijn man heeft een baard, we worden altijd overgeslagen; die denken vast dat we geen Nederlands spreken;)

2. Onder water

Onder water Niet meer actief

geweldig!:d

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Weet je wat onfatsoenlijk is....mensen ongevraagd lastig vallen.
    Huis aan huis verkoop moest verboden worden!
    Hoeveel mensen proberen je er in te luizen omdat mensen geen legetimatie vragen en wij uit gaan van het goede van de mens.

Heb het een keer gehad met jehova's en een kunststofkozijnen verkoper.
    Aanbellen en me aan kijken terwijl ik de oudste borstvoeding zat te geven op de bank.
    Heb gezwaaid want dan sta ik dus echt niet op he.

Overgens als ze hier wel aan bellen wijs ik ook naar de sticker.
    Geef ze meestal ook nog een bezoekje "Hans Anders" om hun oren.
    Oh heb er een keer een gehad die de sticker las nadat ik hem er op wees en zei dat hij niets kwam verkopen.
    Heb hem toen duidelijk gemaakt dat aansmeren bij mij onder dezelfde categorie valt.

Als ik iets wil of anders wil dan heb ik tegenwoordig internet om uit te zoeken hoe en wat.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier hebben er dus bijna geen last van.

Wij wonen hier nu 1,5 jaar en maar 1 keer iemand hier gehad. Van Eon ofzo.

Wij wonen in een hele gewone wijk dus het verbaast me wel dat ze hier niet vaker komen.

5. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    jaaa verschrikkelijk he! ik haat de mensen die aan de deur komen!
    en altijd als je net aan tafel zit, grrrrr!!!!!

als ze iets aan de deur willen verkopen moet je het zo ie zo niet doen, als een product of dienst goed is, verkoopt het zich zelf wel en hoeven ze niet langst de deuren te komen schooieren!

6. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    haha goeie! ze zijn bij mij wel eens aan de deur geweest, met de mededeling dat ze 'god kwamen brengen'. sorry hoor maar ik kon het niet laten, ik heb gezegt; ' zet hem maar in de achertuin!' en toen de deur dicht gedaan met de mededeling dat ik niet wenste dat ze ooit nog aan mijn deur zouden komen, en dat ik het zeer onfatsoenlijk vind dat ze langst kwamen, want ik kom toch ook niet bij hun aan de deur, dat je beter in jezelf kan geloven dan in een god!!!!!!!!

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Weet je wat ik ook niet begrijp? Bij die telemarketeers, dat ze dan niet eens afwijken van het script. Je hoort gewoon dat ze iets voorlezen van het scherm! Die scripts zijn zo walgelijk slecht geschreven, het komt heel infantiel over.

Bijv.
    "Met Nuon kunt u dus tot 200 euro per jaar besparen op uw energierekening, en dat betekent voor u, mevrouw, dat ik u vandaag deze fantastische aanbieding kan doen. U hoeft niets te doen, wij doen alles, wat zegt u ervan????"

Nee, dank je!

Ik heb in een donker verleden telemarketing gedaan als studentenbaan. Ik vond het verschrikkelijk maar was altijd netjes. Als mensen me afkapten bijv. ging ik niet door, terwijl dat officieel wel moet. Je moet mensen zo lang mogelijk aan de lijn houden, ja dag. Overigens had ik wel vaak succes (was voor de Lotto).

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Wij hier vorige week of week eerder. Was me zoon aan het verschonen en de bel gaat.. nou ja kan niet open doen.. simpel(verschoon hem overdag beneden) en bleef maar rammen op die bel.. Word er later nog even naar binnen gegluurt..toen had ik zoiets van, nu stikken jullie maar helemaal.. ik doe nu helemaal niet meer open. Nog even en ze staan straks in je achtertuin...

9. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik weet nog van vroeger, dat mijn moeder en ik achter de bank sprongen als er door Jehova's aangebeld werd. Heb daar echt een lol in gehad! Dus ja, het goede voorbeeld heb ik niet gehad, maar ik doe de deur nu wel gewoon open en zeg vriendelijk dat ik niet geïnteresseerd ben. Ze doen in hun ogen iets goeds, wie ben ik dan om daar wat onaardigs van te zeggen. Ik vind het een ander verhaal als ze bij wijze een voet tussen de deur zetten om hun evangelie te verkondigen.

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha geweldig!

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zal k ook s doen als k de deur openmaak.. No offence maar misschien werkt "ikke nie weet" :D

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Afkloppen! :D

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahahaha ja zet maar achter in t schuurke!

Of "ik ben door boven gestuurd" .. Zo, das een eind fietsuh! :D

Maarja zoals ik al zei ik durf dat gewoon niet!

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik zeg nog voordat ze een praatje gaan maken, dat ik geen interesse heb.

Dus toen zei die man heel zielig: dus u wilt geen kans arme kinderen helpen ??? Ik heel hard: Nee. Toen keek hij heel raar op, maar ging wel weg. ( was een beetje duister/glad figuur)

15. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik heb het voordeel dat ik ex-Jehovah's getuige ben, dat zeg ik dus ook altijd als ze weer eens aan de deur komen. Vaak zijn ze dan heeeeeel snel weg, omdat ze niet met een afvallige mogen praten. :D
    Geeft een hoop rust.
    Verder heb ik net een paar stickers zelf gemaakt (ik had nog stickervellen voor de printer over) met 'NEE geen collectes en NEE geen verkopers of geloofsovertuigers'. Zo maar eens op de deur plakken. Eens kijken of het werkt :D

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja gelijk heb je! Ik ga ook s zoeken naar een gratis exemplaar! Wil er niet ook nog s voor betalen!

Edit: kassa heeft m inderdaad :)

17. Nou, hier hangt ie er nu een week of 3, en alweer 2 mensen aan de deur gehad.. 1 keer waren het kindjes, die kortingsbonnen kwamen verkopen die iedereen door de brievenbus had gekregen :D Vond het wel grappig, en ze zulllen die sticker misschien niet gezien hebben. De 2e keer was het iemand voor de.. Nierstichting? Of Maag-lever-darm. Geen idee wat het precies was, maar het was fijn voor haar dat m'n vriend open deed, denk ik ;)

Misschien moeten we verlichting om de sticker heen bouwen, wat veranderd van kleur en constant knippert. Misschien merken ze het dan wel op :D

18. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Lol. Zie het al helemaal voor me. :D:D:D

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Net als zon restaurantbord met een zoemer... :D

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahaha of een luidsprekertje buiten als ze dan langs die sticker nog aanbellen op een knopje drukken en dan horen ze; NEEEEEEEEE :D

Deel Deze Pagina