Decapeptyl vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Goblingglow, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Hoi meiden,

Ik mag de 17e mijn eerste decapeptyl spuiten, nou heb ik alleen een vraag :
    Moet je eerst nog een klein druppeltje eruit spuiten (om de naald te ontluchten ?)

Ik weet wel dat je het spuitje helemaal moet leegspuiten dus ook het luchtbelletje wat op het rubbertje zit zodat je de vloeistof helemaal op spuit.

Ik weet het , het duurt nog even tot 17e, maar ik weet het echt niet meer :oops:

Liefs C.G.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Goblin,

Ik tik altijd zachtjes tegen het spuitje aan zodat de belletjes verdwijnen. Ik doe wel altijd 1 drupje eruit zodat ik weet dat de naald niet verstopt is. Ik heb het zo geleerd tijdens de prikinstructies.

Succes met spuiten de 17de.

Groetjes
    Elvira

3. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    dank je wel Elvira voor je supersnelle reactie !

Liefs C.G.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Heel graag gedaan.

Spannend he?

5. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Ja vind het echt heel erg spannend, eindelijk mogen we ervoor gaan !
    Zie alleen een klein beetje tegen de punctie op.

6. Pegasus

Pegasus Lid

27 okt 2008
    91
    0
    0
    Ik laat er ook altijd een druppeltje uitkomen voor ik de spuit zet. Succes! Is vast erg spannend..... Weet mijn eerste spuit nog goed: zat klaar met de spuit in de aanslag, maar elke keer twijfel: durf ik het wel of durf ik het niet.... Gelukkig is alleen de eerste keer spannend en eng, daarna gaat het veel beter.

De punctie was niet prettig, maar wel snel voorbij. staan nu aan de vooravond van een nieuwe IVF poging en kan me niet meer voor de geest halen of het nu echt pijn deed, met andere woorden: je vergeet het snel weer! Heel veel succes!

7. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Dank je Pegasus,
    dat klinkt bemoedigend !
    Ik heb 1x pregnyl gespoten dus vor het spuiten zelf ben ik niet meer bang, ik "ros" dat ding er zo in ;)
    Maar nu het Icsi is is het toch wel ietsje anders...

Veel succes met je ivf pogong, ik hoop dat we straks allebei rond en gezond zijn !

Liefs C.G.

Deel Deze Pagina