EOTB Double Dutch All Stars

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lill, 21 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    1 van mijn guilty pleasures :roflmao:
     
  2. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    765
    105
    43
    Yes, Ik heb ook weer gekeken zondag. Ben benieuwd!
     
  3. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik snap niet hoe je dronken naar je kamer kan gaan met de gedachte te vrijen met een jongen, maar opeens met een andere jongen die je vastgrijpt het bed induikt. Ocharme Roy. Wordt weeral aan de kant gezet :').

    Wel opmerkelijk hoe die mensen van verschillende seizoenen met zijn allen al reeds in België en Nederland het bed in zijn gedoken met elkaar.
     
  4. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Tsja die hebben veel van die feestjes en evenementen waar ze op moeten draven. Veel drank en dan hoppaaaa
     
  5. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Heerlijke tv weer, wat ze allemaal alweer uitvreten met elkaar....
    Wekelijks quilty pleasure uurtje :D

    Ben wel blij dat Alisa Megastar alweer vertrokken is, bah wat een raar mens.
     
  6. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Is die alweer weg? Dat heb ik ff gemist :roflmao: maar idd.. hoe vol kun je zijn van jezelf :eek:
     
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    Ik vind zo zonde wat die meiden zichzelf aan doen. Hoe kunnen ze nou denken dat al die fillers een verbetering zijn???
     
  8. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Nou dat vind ik dus ook. Ik vind het echt erg lelijk.

    Net de eerste aflevering gekeken. Heerlijk!
     
  9. ladyii

    ladyii Lid

    18 mei 2019
    30
    50
    18
    Vrouw
    Almelo
    Hahaha ja echt hoor, een beetje kan ik nog begrijpen. Maar pff, wat een eendenbekkies wat ze krijgen op gegeven moment. Ik snap ook niet dat ze dat niet zien.

    Maar idd, hier ook mijn guilty pleasure op de zondag hoor!!
     
  10. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Ja die tweeling, het doet me dan aan de karakters uit Sesamstraat denken. De hele gezichtsuitdrukking verandert, alsof ze zelf nog niet zo goed weten hoe ze moeten bewegen. Logisch ook want het is helemaal niet natuurlijk..

    Net 1e aflevering gekeken, vol verbazing, dat wel.
     
  11. ladyii

    ladyii Lid

    18 mei 2019
    30
    50
    18
    Vrouw
    Almelo
    Hahaha!! Ja sommige slaan er echt in door. Maar dat maakt het ook allemaal wel weer grappig om naar te kijken :D
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  12. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.513
    1.555
    113
    Zuid-Holland
    Vind ik jammer dat Alisa eruit is! Beloofde een hoop drama te worden met de tweeling en Yasmine....

    Ik moet dan wel weer om Harrie lachen, misschien niet de knapste maar wel de leukste!
     
  13. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Ik vind die tweeling echt irritant. Zijn ze nou zo dom of doen ze gewoon zo.
    En Joshua... tsja.. ik blijf er een zwak voor hebben. Al zal hij wel puur meedoen om weer een half jaartje fame te hebben. En voor de seks :roflmao:

    Ik vind die kerel waar Yasmine seks mee heeft echt een creep. Ben zn naam alweer vergeten
     
  14. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    765
    105
    43
    Ik vond Joshua altijd nog wel een leuke jongen, beetje jammer dat hij zichzelf naar dit niveau verlaagt :confused:
     
    Beausecret, Huismuisie en Lill vinden dit leuk.
  15. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Precies mijn gedachte!
     
    MSL12 vindt dit leuk.
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Tsja. Alles voor 5 sec of fame
     
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Wat is dat toch met die tweeling? Is dat gewoon het idee van ze allebei gedaan moeten hebben?
    Vind t ook vrij goedkoop dat ze dat gewoon doen :|

    Maar goed. Als ik hun van het 1e seizoen zie en nu... ik vind ze zo lelijk geworden. Al die opgespoten shit.
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  18. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Ik ga vanavond de 2e aflevering terug kijken bij Videoland maar och och ik krijg er serieus plaatsvervangende schaamte van.

    Die tweeling vind ik echt de domste wezens op aarde dat kan een man toch niet aantrekkelijk vinden maar ja ach die denken alleen met hun piemel dus ja dan snap ik ze wel weer want die 2 doen de benen toch wel open.
     
  19. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Voor mensen die hun geld verdienen aan minder begaafden vol te pompen met rotzooi (siliconen, fillers en weet ik veel wat nog meer op de markt is) is het mooi dat er mensen zoals die tweeling bestaan.

    Voor iedereen die in de jeugdzorg en gehandicaptenzorg werkt is het maar mooi dat er meisjes zoals die tweeling bestaan.
    Die raken vanzelf op een dag zwanger.

    En dat is dan weer pure werkverschaffing voor mensen die in de zorg werken.

    Wáárom heb ik in hemelsnaam naar die afleveringen gekeken? Ik vind het zielig dat die meisjes geen mentor hebben gehad die hun deelname heeft voorkomen. Ik vind dit echt sneu. Als je de intelligentie van een garnaal hebt moet je toch tegen jezef beschermd worden??
     
  20. fruitcoctail

    fruitcoctail Niet meer actief

    Lisa heeft ook deelgenomen aan ‘lekker slim’ vroeger:roflmao:
     

Deel Deze Pagina