hellp, parkeren bij de rai!

Discussion in 'De lounge' started by tulip, Feb 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Wie is er toevallig al bij de huishoudbeurs geweest en weten jullie wat het parkeren kost?? Ik begreep al dat er een parkeergarage is en externe parkeerterreinen, maakt dat uit qua prijs?

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Parkeren is standaard 20 euro

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

4. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Externe terreinen is iets goedkoper

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Klopt ja Nanni1996, wist niet wat ik zag vorig jaar..

6. tulip

tulip Niet meer actief

nou wij zagen dat de uitrijkaarten die je online kunt bestellen wel geldig zijn op de externe parkeerterreinen tijdens die evenementen. Alleen niet in de grote parkeergarage en die zijn 15 euro.

7. tulip

tulip Niet meer actief

ah ja dat bedoelde ik dus. Hoe ver is dat van de rai, kun je dan met een pendelbusje of is het te lopen??

8. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,250
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    wat zo duur??? mn vriendin wilde al zo graag met de trein er naar toe, nu ben ik het helemaal met haar eens!! goedkope treindagkaart voor 16 euro gekocht........dus benzine en parkeerkosten in een :)

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

je kan op de omliggende tereinen parkeren kost 15,50 en dan kun je met de pendelbus naar de rai kan zijn dat je 1 of 2 bussen moet wachten want als het druk is in het echt stampen geblazen in de bus.

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Prijzen zijn echt niet normaal, maar als je dan kijkt hoeveel mensen er met de auto komen, vaak is het nog file rijden ook..

Ik ga met mijn moeder en met vader brengt en haalt ons gelukkig (hun wonen vlakbij)

11. tulip

tulip Niet meer actief

hebben wij ook aangedacht, maar tis nogal een kolere:) eind voor ons. Dus wij hebben er wel wat voor over om met de auto te kunne, maar dat wegen we nu af.

12. tulip

tulip Niet meer actief

oke

13. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,661
    1,421
    113
    Met hondenevenementen altijd op het externe terrein gestaan en die was goed af te lopen echt een kwestie van straat oversteken en je was er maar weet niet of ze meerdere externe hebben :)

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Er zijn meerdere parkeergelegenheden speciaal voor hhb bezoekers volgens mij.
    Vanuit daar gaan pendelbussen heen en weer de Rai.
    Ik heb ook wel eens bij de Arena geparkeerd en vanuit daar de trein genomen naar de Rai.

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

meid zo echt ze.ggen ga met de trein. veel relaxter en goedkoper. vanaf het station is het 5 minuten lopen

16. tulip

tulip Niet meer actief

we hebben het 2 keer gedaan, naar de hhb eerder in de jaarbeurs en de jonge gezinnenbeurs ook op die plek en 2 keer een halve dag vertraging gehad, of zover om moeten rijden dat we een halve dag meer kwijt waren. Wij zijn dus niet meer zo'n fan van de trein.

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

Jul 11, 2011
    1,738
    0
    0
    Big City
    of ga met de auto naar een station in de buurt van A'dam. Holendrecht ofzo (ik roep maar wat) Daar kun je dan je auto gratis neerzetten en het laatste stukje met de trein. Deden wij wel met concerten in de Arena enzo.

18. Ik ben een aantal keren met de trein geweest, altijd vertraging, stampvolle treinen en dan ben je al bekaf moet je nog staan ook met al je tassen. Ik betaal liever wat meer voor parkeerkosten, met de trein ga ik niet meer.

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee dat snap ik. hebben wij altijd geluk gehad denk ik

20. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,815
    691
    113
    Female
    ik ga woensdag naar de negenmaanden beurs en ga lekker met de trein veel goedkoper joh.. en je zit niet met het probleem om de auto kwijt te moeten.. etc en bij die beurs kun je trein kaartje online kopen voor 16 euro joh.. dagkaart

Share This Page