Schok gehad van stroomdraad...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tizzy, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Gisteren deed ik het hek van de paardenbak dicht en kwam per ongeluk met mn hand tegen het stroomdraad waardoor ik een schok kreeg...

Dacht dat het niet echt kwaad kon, ik voel de baby ook nog gewoon bewegen. Lees ik ergens op een paardenforum dat het dus schadelijk kan zijn.... :( Iemand enig idee?
    Maak me nu toch wel lichtelijk zorgen ondanks dat beeb wel genoeg schopt e.d.

2. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Hoi Tizzy,
    Tjee niet zo leuk, maar als het schadelijk KAN zijn hoeft het ook niet meteen helemaal mis te zijn? Ik denk dat je wel even contakt kan opnemen met vk, als je ongerust bent.. daar zijn ze voor(overdag dan he!). Vlgs mij toch het belangrijkste dat je beeb nog lekker beweegt ;)

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb dat met 9 weken ook gehad heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat t schadelijk kon zijn omdat t niet zo'n hele harde schok is maar me frummel doet t nog steeds heel goed, dus ik zou me er niet te veel zorgen om maken.
    maar je kan t na de kerst altijd aan je vk voorleggen.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb het ook gehad met 24 weken en terwijl ik altijd best wel nuchter ben van mezelf, was ik nu wel geschokken.
    Mijn verloskundige en die van deze site vertelde dat het verder geen kwaad kon, maar zeiden er wel bij dat je het niet dagelijks moet gaan doen.

5. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Thanks ladies!
    Stelt me weer enigszins gerust dat dit bij meerdere mensen wel eens is gebeurd en dat de frummels het nog steeds goed doen of inmiddels geboren zijn!
    Mijn schoonzus heeft gister haar broertje nog even gebeld die electricien is en die bevestigde ook dat het absoluut niet schadelijk kan zijn aangezien het zwakstroom is en niet door je hele lichaam gaat. Aan de andere kant onze veulens en paarden raken het ook wel eens per ongeluk aan en dan gebeurd er ook niets.

Mijn frummel is vandaag weer erg beweeglijk gelukkig nadat hij gister een rustdag had (leek t wel) :D

Deel Deze Pagina