steeds naar 1 uur wakker en toch nog doodmoe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wonderteam, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mijn zoontje van 17 maand is nu al ruim 4 wkn elke middag naar een uur slapen wakker en is dan nog doodmoe en raakt helemaal over de rooie. Slapen lukt hem dan niet meer. Hij doet 1 slaapje overdag. Gaat ook vrij makkelijk slapen dan. Hij wordt dan exact naar 1 uur wakker. Hij heeft dan hele rode wangetjes en lkomt echt uit een diepe slaap. Hij is dan helemaal overstuur. Die overstuurheid kan wel een uur duren voor het over is. Slapen doet hij echter niet meer. Hij loppt dan ook de rest vd middag met dikke wallen onder de ogen. Iemand tips of ideeen wat dit kan zijn??
    Merk namelijk nu dat mijn zoontje er zelf ook echt last van begint te krijgen.

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi meid, wat vervelend voor Mason!

Hoelang slaapt hij 's nachts?

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft dit ook gehad, voor mij was het echt gissen wat de reden hiervan was... maar ben er achter gekomen!!! nl Honger hebben of moeten poepen. Ik zorg nu dat mijn zoon vlak voordat hij naar bedje gaat iets te eten krijgt (fruit of stukje ontbijtkoek ofzo) en sindsdien is hij nooit weer slecht wakker geworden... dan slaapt hij door, en wordt vrolijk wakker. Maar af en toe wordt hij nog wel eens verkeerd wakker en dan heeft hij geen honger maar moet poepen en dat terwijl hij zijn slaap nog niet uit heeft... ;) Maar bij mij was hoofdoorzaak Honger/trek dus. Misch heb je hier iets aan ;)

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ Lucia, Ja echt vervelend. Hij zit zichzelf gewoon in de weg. Mason gaat om 19.00 naar bed en slaapt tot ca 7.00.

@ annetske ,dat van die honger is toevallig vandaag door mijn hoofd heen geschoten. Maar hij heeft dan altijd al brood gehad. Misschien toch nog iets extra honger. Hij is sinds 1 maand ook aan het lopen en ik geef hem nog steeds hetzelfde eten op een dag. Wel toevallig dat hij het slaapprobleem ook sinds 1 maand heeft
    Ik ga dat eten geven zeker proberen .Bedankt voor de tip! Wat betreft dat poepen dat heeft hij idd ook. Hij is namelijk al 2 ochtend om 6.00 wakker en gaat vervolgens poepen.

Deel Deze Pagina