Ons zoontje is nu 19 maanden en een goede drinker. Hierdoor moet hij natuurlijk ook regelmatig plassen. Ik vind het super dat hij zo goed en graag drinkt maar 's ochtends is hij altijd nat. Inclusief slaapzak en hoeslaken. Momenteel gebruiken we Pamper baby dry maar het probleem blijft. Iemand een ideetje? Minder laten drinken is voor mij geen optie! Drinken vind ik erg belangrijk. 's Avonds krijgt hij sowieso wel minder water dan in de dag. Groetjes,
Ik vind de actifit meer opnemen dan de babydry en evt een x verschonen als jullie naar bed gaan? Of een maatje groter voor in de nacht en evt kun je nog overstappen naar luierbroekjes? Die nemen volgens mij ook meer op. Succes!
Hij krijgt altijd een verse pamper als hij gaat slapen. Actifit werkt hier niet goed. Hebben we al uitgetest. Die luierbroekjes zijn misschien wel een idee. Dank je wel!
Ik nam meestal een maat groter voor de nacht (=meer absorptie vermogen). En dan zeker geen luierbroekjes, die sluiten toch echt minder goed aan (in mijn ervaring althans). En na een tijdje, als ze ouder worden kunnen ze steeds beter urine concentreren en neemt het volume weer een beetje af . En verdwijnt probleem vanzelf.
Ik had hetzelfde probleem, gaat hier nu al weer tijden goed door grotere romper zodat die niet zo drukt op de luier en een grotere maat luier voor de nacht en de voorkant van de luier wat hoger ivm buikslapen.
Al eens een ander merk geprobeerd? Soms werken andere merken ook weleens? Of luier andersom, weet niet of hij ook op zijn buik slaapt? Maatje groter of juist een + gebruiken? Romper zit los genoeg? En wat er ook weleens wordt gedaan is een maandverband bij de luier erin, maar dat heb ik nooit gedaan. Ik vind broekjes juist veel minder goed werken, veel vaker lekkage mee.
Even bellen met pampers voor advies (echt een aanrader hoor! Je mag namelijk als je een ander pak van pampers gaat proberen, dit gratis proberen!) hier werkte active fit ook beter. En dan idd geen strakke romper. Ik kan m'n kids trouwens slapend verschonen dus deed dat ook een periode als ik naar bed ging. En met wasbaar kan je gegarandeerd de nacht droog door. Bamboozle stretch met extra booster en een huda overbroekje.
Kotex in de luier leggen en gewoon bij de baby dry blijven. Dat helpt echt heel goed. Je moet wel de zwarte kotex verpakking hebben.
Maatje groter? Of een + maatje? Vast ook al geprobeerd Bij een buikslaper kan het werken de luier achterstevoren aan te doen. En idd geen te strakke romper of pyjama, bij een romper kunnen die naden van de lies de de luier kruipen en dan de luier leeg zuigen. Hier draagt de jongste geen romper 's nachts om die reden.
Dank je wel voor al de antwoorden! Hij is inderdaad een buikslaper. Pamper achterstevoren aandoen zal ik deze nacht eens testen. Rompertje zit vrij los. Hij draagt een maat groter dan hij zou moeten dragen. Maandverband in de pamper leggen, nog nooit gehoord. Maar wie weet is het een oplossing. Ga het de volgende dagen eens uittesten.
Romper is hier ook regelmatig de boosdoener geweest. Verschonen als wij naar bed gingen heb ik ook verschillende keren gedaan, even voelen of ze geplast hadden of niet Hier was (is) het bij alle 3 in vlagen dat ze telkens nat waren, zo elke nacht en zo weer weken niet. Erg vervelend om telkens bed te moeten verschonen maar het gaat over