steeds negatieve test...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bryan2013, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

ik word hier erg onzeker van... ik slik al ruim een half jaar de pil niet meer. ik hou mijn menstruatie bij en vlak voor / tijdens / na mijn eisprong zijn we druk aan het 'klussen' voor ons 2e kindje.:)

Nu heb ik sinds dik een week gevoelige borsten bij aanraking. krijg ook kippenvel over me lijft daarvan. ik kan nu sinds 3 dagen me buik niet meer uitzetten??? en vanmorgen ineens uit het niets toen ik wakker werd diarree. ( dat heb ik normaal nooit )

Ik zou a.s dinsdag / woensdag ongesteld moeten worden en heb afgelopen donderdag getest met die 2 voor 5 test van het kruidvat. negatief. terwijl ik toch maar blijf denken dat ik zwanger ben.
    eergister werd ik wakker met wat bloed in mijn mond?? :(

Verder voel ik me anders dan normaal. niet slecht ofzo maar eigenlijk juist heel goed...

bij mijn 1e zwangerschap had ik alleen maar last van me borsten en verder niks toen wist ik het ook zo zeker en testte ik 5 dagen voor NOD positief.

2. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Als je dinsdag of woensdag pas je nod hebt is het heel normaal dat je donderdag daarvoor nog negatief getest hebt, je kan pas na je nod testen.

3. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor pandabeertje ook voor je nod.
    Ik had 4 dagen voor mn nod een positieve zwangerschapstest in mn handen.
    Maar de ene zwangerschap is de andere niet en het kan zijn dat je nu nog niet zo veel zwangerschaps hormonen in je lichaam hebt. Over een paar daagjes even weer testen 😊

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.922
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je woensdag ongesteld moet worden en je test de donderdag daarvoor dan ben je wel erg vroeg en is het vrij logisch dat de nest nog negatief was.

We zijn inmiddels 3 dagen verder. Waarom test je nu dan niet nog een keer.

Overigens... hoe zeker ben je van je eisprong? En heb je altijd een regelmatige cyclus?

5. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ja ik weet dat het vroeg is maar het is voornamelijk omdat ik de eerste zwangerschap ook 4 dagen van tevoren positief testte...

en me cyclus is goed regelmatig al bijna een half jaar.

100% zeker van mijn eisprong ben ik niet want ik voel dat niet. ( lees dat sommige meiden dit echt voelen )

Maar vooral 3 dagen geleden wakker worden met bloed in mijn mond vind ik zooo bizar. Is dat ook een symptoom?

6. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Ik zou gewoon nog een test doen als de laatste van donderdag is.

7. Speklapje

Speklapje Actief lid

6 jan 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nou dat is het um dus. Vergeet het erbij te zetten maar gisterochtend dus weer getest en ook weer negatief....

Kan je lichaam je zo voor de gek houden???

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja je lichaam kan je " voor de gek houden " vooral als je het graag wil. Eigenlijk is het heel normaal want de symptomen van een zwangerschap zijn hetzelfde als de syntpomen die worden gemaakt voor je menstruatie. Hormonen...

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Zit je niet net na je eisprong? Daar kunnen deze symptomen ook bijhoren.
    Je kunt zomaar zonder reden een lange cyclus hebben

Deel Deze Pagina