Hallo Meiden.. Ik heb vanmorgen op 11 dpo met kv 2 voor 5 Positief getest! Jeeeej na 9 rondes zijn we Zwanger van ons 2e kindje. Nou wou ik jullie graag vertellen wat ik deze maand anders heb gedaan dan anders en wat ik voel misschien dat jullie hier wat aan hebben. Ik heb deze maand voor het eerst Etos zwanger worden pillen geslikt veel vrouwen zweren hier bij, ik nu dus ook Manlief en ik zijn deze maand ook eerder begonnen met klussen op dag 9 (om de zwemmertjes 'vers' te houden zeg maar). Anders begonnen we altijd pas ergens op dag 12. En daarvoor niet regelmatig. We hebben het deze maand ook zo gedaan dat ik klaarkom nadat manlief klaargekomen was. Dit was niet altijd even romantisch maar heb het elke vrij beurt gedaan. We klusten om de dag. En bleef altijd even 10 min liggen met een kussen onder mijn kont (charming). Volgens mij heb ik mijn eisprong netjes op dag 14 gehad maar dag 16 hebben we ook nog geklust. De missionarishouding hebben wij het meest gebruikt. Nu kreeg ik eigenlijk vrijwel meteen pijnlijke borsten. Dit begint bij mij meestal pas een week voor NOD. Voor de rest voelde ik natuurlijk weer van alles wat ik afgelopen maanden ook voelde maar er was 1 ding anders. Netjes op 7 dpo heb ik bijna de hele dag door zo af en toe de idd welbekende steken gehad. Het waren eigenlijk meer steekjes. Dit hield dat even aan en trok weer weg. Dit voelde ik meestal links. Het viel mij vanmorgen ook op dat mijn tepels wat donkerder zijn en vannacht had ik een heel sterk honger gevoel. Voor de rest heb ik nu wat menstruatie pijn en ben wat moe maar dit had ik andere maanden ook. Het is nog heeel pril en hoop zooo dat het goed mag blijven gaan maar wou dit toch even met jullie delen en hoop dat jullie er wat aan hebben. Heel veel succes iedereen en hoop dat iedereen snel die positieve test in handen heeft! Ik verhuis nu voor eerst naar zwanger zijn Liefs,..
Gefeliciteerd! Ik doe veel van jouw tips al, dus hoop voor mij ook weer op een positest, maar deze keer een knaller en één die blijft Geniet ervan.
Van harte!! Dit zijn precies de dingen die ik deze ronde ook heb gedaan. Hoop dat het bij mij ook heeft geholpen!
@cjb: ook ik heb sinds deze maand pillen voor de zwangerschap (van vsm) gekocht, verder klussen wij nu ook om de dag en ook hebben zowel mijn man (granaat) als ik (maansteen) een steen om hangen. Meer kunnen wrocht niet doen, dacht ik zo. Hopende dat het deze keer raak is. Heel veel geluk gewenst, X dion
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb al jouw tips eigenlijk al gedaan. Van etos zwanger worden werd mijn lf korter dus daar ben ik mee gestopt. Maansteen heb ik ook een lange tijd gedragen. Alleen het klaarkomen na mijn vriend gaat niet lukken want dat kan ik niet. Wat ik mij deze ronde wel heb voorgenomen is eerder met klussen en langer door te gaan. Maar dat meld jij ook Hoop dat het lukt want zijn libido is helaas niet zo hoog
@ cjb! Van hart!! Geniet ervan.. Il slikte zwanger worden en doe nu davitamone. Mijn vriend slikt ook vitamines.. Afgelopen ronde kwam ik ook altijd erna klaar.. Kussen onder mijn kont ga ik ook doen! Ik doe vaak doggy, maar Miss nu ook onder.. Wij hebben meestal dag na ongi seks, want ik heb man met zeer hoge libido haha! Màar we doen het te vaak denk ik!! Miss dag na ongi starten met om de twee dagen en dan vanaf dag 10 om de dag Thanks voor je tips
Etos pillen: ik heb al een korte LF en die pillen werkten bij mij niet bevorderlijk... ik had / heb gewone foliumzuur. In de maand dat ik zwanger werd hebben we maar 3x het bed gedeeld: 1x 5 dagen voor ei, 1x 1 dag voor ei en op de dag van het ei zelf.... Ook niet eens in missionaris of doggy, gewoon quickies omdat we daar zin in hadden (we hadden de doorverwijzing voor de gyn al op zak, dus deden niet echt ons best zeg maar).