Mirena en tussentijdse bloedingen..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Happymom2010, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hallo meiden,
    Ik heb nu ongeveer 10 maanden een mirena spiraaltje.
    Ik word nog gewoon ongesteld, maar heb daarnaast ook nog vaak tussentijdse bloedingen.
    Nu ook weer, m'n menstruatie was net een goede week voorbij en nu echt best veel helder rood verlies.
    Is er iemand die dit herkent?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Wel het tussentijdse bloedverlies, maar niet helderrood.
    Ik heb ongeveer 2 keer per maand een bloeding van een paar dagen. Maar niet te vergelijken met mijn normale menstruatie zonder hormonen.
    Maar als je het niet vertrouwd zou ik de ha bellen.

3. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Dank je voor je reactie..
    Ik heb echt 4a5 maanden continue gebloed en toen is er een uitstrijkje gemaakt.. Had toen blijkbaar een ontsteking.. Ben nu dus bang dat het nog niet helemaal goed is.. :(

4. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jups, 1.5 jaar lang en toen was ik het helemaal spuugzat. Ding eruit laten halen en besloten aan de pil te gaan. Met de pil dezelfde ellende en omdat we allang een e wouden gestopt met alles. Was super heerlijk...

Nu na de 3e weer aan de pil en de ellende begint van voor af aan, tussentijdse bloedingen enz..

Ik hoop dat het bij jou goed komt en het snel wegblijft de menstruati

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Gewoon bellen hoor.
    Ik heb ook de eerste 4/5 maanden gevloeid, bij mij zeiden ze dat dat kon en dat het met 6 maanden gestopt moest zijn. Dus nooit verder laten nakijken.
    Maar zeker met die ontsteking in de voorgeschiedenis zou ik het echt even laten checken.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'anticonceptie'

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb bijna 1,5 jaar een Mirena en ook continu last van bloedverlies. Op mijn werkdagen durf ik niet zonder maandverbandje de deur uit! Ik heb dit weekend besloten dat hij eruit gaat! Denk dat ik weer aan de pil ga.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb 'm 1.5 jaar gehad en 1.5 jaar onregelmatige bloedingen gehad en daarom weer laten verwijderen...

9. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    ik nu bijna 4 jaar mirena en super tevreden!
    sommige maanden es geen ms maar dat stoort me niet eerlijk gezegd en nooit echt last van doorbloedingen.
    Denk dat het allemaal van persoon tot persoon afhangt,kzou het na een 2e zo opnieuw doen en dan erna sterilisatie!!

10. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties meiden!! Ik blijf zo ook aan het tobben.. Ben bij de huisarts geweest en hij wilde hem er nog niet uithalen.. Even afwachten nog... Nu hoop ik dat het snel beter zal gaan want verder heb ik geen last van de spiraal maar die bloedingen zijn zoooo verschrikkelijk..

Deel Deze Pagina