hoe flesje meenemen als je op stap gaat

Discussie in 'Verzorging' gestart door baard, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baard

baard Actief lid

9 jul 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    Hallo Allemaal

een vraagje,
    hoe doen jullie dat, als je b.v weg gaat naar een plaats waar je geen flesje melk kunt opwarmen?
    neem je dan een warm flesje mee, of geef je het koud.
    ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.

groetjes debby

2. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Neem koud water mee in het flesje (2/3 van het totaal) en neem een thermosflesje met heet water mee en de poeder in zo'n doseerdoosje.
    Als je de fles wilt geven vul je het koude water met 1/3 heet aan, poeder erbij en klaar!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik neem het warm mee met aluminiumfolie erom heen en dan later het poeder erbij.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik neem ook kokend heet water in een kleine thermosfles mee. En een flesje koud water en meng dat dan met elkaar tot het de juiste temp heeft. De poeder neem ik los mee en doe dat als laatste erin...

Mijn ervaring van het flesje zelf inwikkelen in alu folie is niet zo goed. Het koelt dan toch te snel af..

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik neem 2/3 koud water mee. en de poeder in een busje. dan ga ik meestal wat drinken bij een restaurant/cafe en vraag daar wat heet water (wat je altijd gratis krijgt) zodoende kan ik op een relaxte manier gewoon voeding geven

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    en hoe moet dit met afgekolfde melk, iemand tips?

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik nam altijd de hoeveelheid poeder mee, en een leeg flesje. Als je ergens bent waar een magnetron is dan warmde ik gewoon koud bronwater op (of ik had zelf een flesje spa bij me). Als ik geen gebruik kon maken van een magnetron dan kocht ik een kopje thee (dan krijg je heet water ) en dan deed ik 2/3 van de fles met koud bronwater en 1/3 van de fles met het hete theewater. Dan issie precies op temperatuur :D
    Joey heeft nooit een koude fles gehad.

8. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Ik heb zo'n makkelijk koel/warmhoud tasje van Avent. Wel even een investering, maar ging prima!
    Nam het flesje iets warmer mee, net naar gelang hoe lang het nog duurde voor de fles. Tegen de tijd dat ze haar fles kreeg was hij warm genoeg of moest ik het zelfs nog even onder de koude kraan houden. Poeder erbij uit zo'n doseerdoosje en klaar! Nu gebruikik hem om drankjes koel te houden. werkt voor mij perfect!

9. Niet meer actief

Ik neem het kokend mee... Koelt vanzelf af...

Kim houdt niet zo van warme melk, dus als het koud is, vind ze het ook heerlijk! (niet ijskoud natuurlijk, maar handwarm!

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    lovewinnie, afgekoelde bv nam ik altijd koud mee (uit de koelkast) in speciale vakken van mijn luiertas of een tasje van medela waar een koelelement inzit. Opwarmen deed ik pas op de plek waar het nodig was met een flessenwarmer. Anders een bak met heet water en au bain marie opwarmen. Werkt ook goed.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bedankt pinquin72 ikga het denk ik ook zo doen dan want ik voed niet zo graag bij een familie bezoek bijv.

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik nam warm water mee, of bv in gewikkeld in allu folie.
    maar tegenwoordig maak ik de flesjes met gewoon warm kraanwater.

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Oh dus de combi is 2/3 koud (afgekoelde) water en 1/3 kokend water?

14. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Yep, werkt prima!

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik doe het gekookt in de fles, en doe er dan een hydroluier omheen met elastiek, en dan kun je het wel bijna 2 uur warm houden, ook een flesje koud water om te mengen als het nog te warm is.

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    van difrax zijn er koel/warm houd tasjes te koop hier blijft een fles 4 uur in warm...wel iets warmer water dan normaal nemen ik doe zelf bijna alles gekookt als hij de fles over 4 uur krijgt dan is het precies goed......

17. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik gebruik ook het tasje van difrax, bevalt prima. en idd net als janette zegt wel iets warmer dan normaal meenemen

18. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    ik neem kant en klare pakjes mee van nutrilon (200cc) deze drinkt ze koud.

19. Moontje78

Moontje78 Actief lid

6 feb 2007
    137
    0
    0
    Wij zorgen er gewoon voor dat waar we ook heen gaan,uiteten of wat drinken (onder t winkelen ofzo)
    dat we ergens gaan waar ze de fles op kunnen warmen.Is ons nog nooit voorgekeoem dat t niet lukt!
    Heb altijd uitgekookt water en melkpoeder bij me!

Deel Deze Pagina