Hallo Allemaal een vraagje, hoe doen jullie dat, als je b.v weg gaat naar een plaats waar je geen flesje melk kunt opwarmen? neem je dan een warm flesje mee, of geef je het koud. ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. groetjes debby
Neem koud water mee in het flesje (2/3 van het totaal) en neem een thermosflesje met heet water mee en de poeder in zo'n doseerdoosje. Als je de fles wilt geven vul je het koude water met 1/3 heet aan, poeder erbij en klaar!
Ik neem ook kokend heet water in een kleine thermosfles mee. En een flesje koud water en meng dat dan met elkaar tot het de juiste temp heeft. De poeder neem ik los mee en doe dat als laatste erin... Mijn ervaring van het flesje zelf inwikkelen in alu folie is niet zo goed. Het koelt dan toch te snel af..
Ik neem 2/3 koud water mee. en de poeder in een busje. dan ga ik meestal wat drinken bij een restaurant/cafe en vraag daar wat heet water (wat je altijd gratis krijgt) zodoende kan ik op een relaxte manier gewoon voeding geven
Ik nam altijd de hoeveelheid poeder mee, en een leeg flesje. Als je ergens bent waar een magnetron is dan warmde ik gewoon koud bronwater op (of ik had zelf een flesje spa bij me). Als ik geen gebruik kon maken van een magnetron dan kocht ik een kopje thee (dan krijg je heet water ) en dan deed ik 2/3 van de fles met koud bronwater en 1/3 van de fles met het hete theewater. Dan issie precies op temperatuur Joey heeft nooit een koude fles gehad.
Ik heb zo'n makkelijk koel/warmhoud tasje van Avent. Wel even een investering, maar ging prima! Nam het flesje iets warmer mee, net naar gelang hoe lang het nog duurde voor de fles. Tegen de tijd dat ze haar fles kreeg was hij warm genoeg of moest ik het zelfs nog even onder de koude kraan houden. Poeder erbij uit zo'n doseerdoosje en klaar! Nu gebruikik hem om drankjes koel te houden. werkt voor mij perfect!
Ik neem het kokend mee... Koelt vanzelf af... Kim houdt niet zo van warme melk, dus als het koud is, vind ze het ook heerlijk! (niet ijskoud natuurlijk, maar handwarm!
lovewinnie, afgekoelde bv nam ik altijd koud mee (uit de koelkast) in speciale vakken van mijn luiertas of een tasje van medela waar een koelelement inzit. Opwarmen deed ik pas op de plek waar het nodig was met een flessenwarmer. Anders een bak met heet water en au bain marie opwarmen. Werkt ook goed.
bedankt pinquin72 ikga het denk ik ook zo doen dan want ik voed niet zo graag bij een familie bezoek bijv.
ik nam warm water mee, of bv in gewikkeld in allu folie. maar tegenwoordig maak ik de flesjes met gewoon warm kraanwater.
Ik doe het gekookt in de fles, en doe er dan een hydroluier omheen met elastiek, en dan kun je het wel bijna 2 uur warm houden, ook een flesje koud water om te mengen als het nog te warm is.
van difrax zijn er koel/warm houd tasjes te koop hier blijft een fles 4 uur in warm...wel iets warmer water dan normaal nemen ik doe zelf bijna alles gekookt als hij de fles over 4 uur krijgt dan is het precies goed......
ik gebruik ook het tasje van difrax, bevalt prima. en idd net als janette zegt wel iets warmer dan normaal meenemen
Wij zorgen er gewoon voor dat waar we ook heen gaan,uiteten of wat drinken (onder t winkelen ofzo) dat we ergens gaan waar ze de fles op kunnen warmen.Is ons nog nooit voorgekeoem dat t niet lukt! Heb altijd uitgekookt water en melkpoeder bij me!