Kan het niet gewoon je eigen innerlijke klokje zijn? Zo word ik elke dag op hetzelfde tijdstip wakker. (met hooguit een paar minuten verschil) Ik geloof er niet in eigenlijk dat het allemaal met iets kosmisch te maken heeft.
Ik werd een tijdje terug ook altijd om 5:17 wakker en moest dan plassen. Maar ja, als je elke avond ongeveer evenveel drinkt en even laat naar bed gaat, dan is dat niet zo heel erg vreemd denk ik. Innerlijke klok geloof ik dus wel in inderdaad. Dat het paranormale tekens zijn niet zo
Dat heb ik soms ook wel. Kleuren voor dagen van de week niet, maar de maanden van het jaar visualiseer ik wel altijd in 3D. Maar hoe dat er uit ziet komt van een Donald Duck kalender die wij vroeger hadden, met januari linksbovenaan en dan de zomermaanden onderaan en dan december weer rechtsbovenaan. En zo loop ik het hele jaar door in 3D
ik ook met 22:22 bijna elke dag weer ook 11:11 zie ik vaak. ik heb gehoord dat er dan wat nieuws gaat beginnen in je leven
Tsjah, waarschijnlijk kijk je onbewust vaker op de klok, maar blijven de 'bijzondere' tijdstippen je bij.
heb ik ook, alle dagen van de week hebben een kleur, elke mnd heeft een kleur, en zo zijn er nog veel meer dingen die ik in mijn hoofd zie in kleur. Heel apart.
Ik denk niet in kleuren, maar ik 'zie' wel als ik aan een bepaalde dag denk waarop ik afspraken heb, zijn die afspraken in mijn gedachten grijs. Kan het het niet echt goed uitleggen eigenlijk. En vandaag had ik ook iets raars... Ik heb achter elkaar 2 telefoongesprekken gevoerd, deze duurde allebei precies 3:15. Ben ik later aan het opruimen, kom ik een bonnetje tegen met een bedrag van E3,15. Dat was ook best raar.
Ook hier iemand die vaak om 11.11 uur op de klok kijkt, ben in elk geval blij (na 't lezen van de link) dat ik "op de goede weg zit"
Hihi, ik heb het ook met mijn verjaardag, 13.04 Vraag me zelf af of het niet gewoon meer opvalt met de ene tijd dan met de andere. Snap je? Dat je heus ook wel eens op een andere tijd op de klok kijkt, maar dat je dat dan niet registreert... Maar ik vind het ook opvallend!