Steeds op dezelfde tijd op de klok kijken

Discussie in 'De lounge' gestart door Feilo09, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Kan het niet gewoon je eigen innerlijke klokje zijn? Zo word ik elke dag op hetzelfde tijdstip wakker. (met hooguit een paar minuten verschil) Ik geloof er niet in eigenlijk dat het allemaal met iets kosmisch te maken heeft.

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    dat van die kleuren heb ik ook! Dacht al dat ik gek was maar het komt dus vaker voor.

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Heeft er misschien niks mee te maken maar als ik praat zie ik de woorden in gedachten voor me.

4. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    ik denk ook eerder dat het gewoon iets van toeval is.

5. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik werd een tijdje terug ook altijd om 5:17 wakker en moest dan plassen. Maar ja, als je elke avond ongeveer evenveel drinkt en even laat naar bed gaat, dan is dat niet zo heel erg vreemd denk ik. Innerlijke klok geloof ik dus wel in inderdaad. Dat het paranormale tekens zijn niet zo ;)

6. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat heb ik soms ook wel. Kleuren voor dagen van de week niet, maar de maanden van het jaar visualiseer ik wel altijd in 3D. Maar hoe dat er uit ziet komt van een Donald Duck kalender die wij vroeger hadden, met januari linksbovenaan en dan de zomermaanden onderaan en dan december weer rechtsbovenaan. En zo loop ik het hele jaar door in 3D ;)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik ook met 22:22 bijna elke dag weer
    ook 11:11 zie ik vaak.

ik heb gehoord dat er dan wat nieuws gaat beginnen in je leven

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tsjah, waarschijnlijk kijk je onbewust vaker op de klok, maar blijven de 'bijzondere' tijdstippen je bij.

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

heb ik ook, alle dagen van de week hebben een kleur, elke mnd heeft een kleur, en zo zijn er nog veel meer dingen die ik in mijn hoofd zie in kleur. Heel apart.

10. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Ik denk niet in kleuren, maar ik 'zie' wel als ik aan een bepaalde dag denk waarop ik afspraken heb, zijn die afspraken in mijn gedachten grijs. Kan het het niet echt goed uitleggen eigenlijk.
    En vandaag had ik ook iets raars... Ik heb achter elkaar 2 telefoongesprekken gevoerd, deze duurde allebei precies 3:15. Ben ik later aan het opruimen, kom ik een bonnetje tegen met een bedrag van E3,15. Dat was ook best raar.

11. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ook hier iemand die vaak om 11.11 uur op de klok kijkt, ben in elk geval blij (na 't lezen van de link) dat ik "op de goede weg zit" :D

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik heb het ook altjd s avonds om 23.11

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, ik heb het ook met mijn verjaardag, 13.04 :)

Vraag me zelf af of het niet gewoon meer opvalt met de ene tijd dan met de andere. Snap je? Dat je heus ook wel eens op een andere tijd op de klok kijkt, maar dat je dat dan niet registreert...

Maar ik vind het ook opvallend!

Deel Deze Pagina