Whaaaa ik wordt gek!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Duveldraakje22, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Van de jeuk aan mn benen en armen. Heb al mentholpoeder geprobeerd (hielp de eerste zwangerschap wel), maar het doet niks! Ik heb er vooral 's nachts last van.

Wie heeft de gouden tip?

Liefs,
    DD

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    sudo?
    talkpoeder?
    Geen idee meis.... sterkte ermee!!!

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Je hebt denk ik de standaard middelen al gebruikt?

En geen zwangerschapsdiabetes neem ik aan? Ik had veel last van jeuk en kon daar ook helaas geen goede oplossing voor vinden.

Mijn vk had nog wel iets genoemd, maar kom even niet op de naam.

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ahhh ik herken je probleem!!! Ik leef vreselijk met je mee.
    Oplossing? Rugkrabber, vriend lief aankijken en vooral veel water drinken. Op de een of andere manier helpt dat bij mij. Ik vul nu dagelijks een litermaat en probeer deze minstens 2 keer te vullen en leeg te drinken.
    Ik heb ook wel eens gehoord dat te warm douchen meer jeuk kan veroorzaken..

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik smeer maar veel, want mn huid is ook erg droog maar het is inderdaad om GEK van te worden. Zou het verder alleen ook niet weten, sorry!

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Meiden alvast THANX voor de tips!

Water drink ik al best veel, rugkrabber is niet echt nodig, het zijn echt mn benen en mn armen (al moet ik zeggen dat mn borsten nu ook al jeuken), manlief aankijken doe ik niet meer na de laatste keer (hij was een beetje te lomp).
    Denk dat ik morgen toch maar even de HA weer raadpleeg, misschien dat zij wel iets weet dat wel werkt! (a.s. woensdag moet ik ook naar de VK, misschien weten zij anders iets).
    Maar tips zijn nog steeds welkom hoor!

Liefs,
    DD

7. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babybodylotion gebruiken! Dat is voor mij de gouden tip geweest!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

google eens op pupp.

ik zou zeggen haal een calendula creme van wedela. dat ik het enige van hier hielp bij mijn eerste zwangerschap.

9. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Ipv de mentholpoeder zou je ook mentholgel kunnen gebruiken. Heeft bij mij in ieder geval erg goed geholpen.

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Thanx voor de tips meiden!

Ik zal eens gaan kijken. Vannacht heb ik huidolie geprobeerd en dat ging ook erg goed, alleen de geur van dat spul was iets minder.

Liefs,
    DD

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik smeer m'n hele lichaam (inclusief gezicht) in met zwitsal buikbalsem. Is lekker vet en zolang ik me 's morgens en 's avonds helemaal insmeer, heb ik amper last! Doe ik dat niet, scheurt m'n huid open zo droog is het :S Zorg ook voor katoenen kleding (synthetisch en wol gaat hier in ieder geval verschrikkelijk irriteren).

12. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik wordt 's nachts ook helemaal gek van de jeuk aan armen en benen. Zelfs mijn vriend wordt wakker van mijn gekrab.

Zijn het bij jou ook allemaal kleine bultjes?

Ik heb er al vanalles opgesmeerd en meestal verzacht dat wel.
    Zodra ik een gouden middeltje gevonden heb dan laat ik het je weten!

13. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik gebruik de olie van weleda (zwangerschaps olie) en dat helpt wel een beetje.
    Het komt en het gaat nu, heb ook het idee dat ik er minder last van hebt als ik niet te heet ga douchen :)

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Niet te vaak, niet te lang en niet te heet douchen, en het liefst géén douchegel/zeep gebruiken, ook geen PH-neutrale douchegel. Klinkt gek maar het helpt wel, tenminste bij mij wel.
    Sterkte ermee!

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik ben bij de HA geweest en die kwam met Mentholgel. Spul werkt als een tierelier. Enige nadeel is dat ik het liever niet op mn borsten smeer, brand best wel zeg maar!

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    De Etos mama buikbalsem verkoeld ook heel erg goed, zodra ik jeuk heb smeer ik gelijk en trekt dat ook bijna per direct weg

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Gisteren hoorde ik op zwangerschapsgym dat een doorgesneden rauwe aardappel ook wonderen verricht als je dit erop smeert... Succes!

18. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    bij mij werkte cetamacrogol goed tegen de jeuk. Had ook vreselijke jeuk op m'n buik, benen en armen. Sterkte ermee!

19. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Waar jij last van heb, heb ik 2 maanden mee rondgelopen.
    ALLES geprobeerd en ik werd helemaal gillend gek..

Uiteindelijk wat gevonden, bij Etos. Een kokos-creme.
    Hiermee elke dag, na het douche mijn benen - armen - borsten+tepels - buik en rug mee ingesmeerd. Heb dit 2 weken volgehouden.. En ik heb nergens meer last van. Mijn benen doe ik wel goed insmeren na het scheren.. En mijn tepels ook nog steeds, vanwege velletjes en jeuk..

Ik durf je niet 100% te garanderen dat het werkt, maar bij mij heeft het geholpen! Wie niet waagt, wie niet wint ;)

Sterkte meid!

Deel Deze Pagina