spugen spugen spugen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jubbos, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

ons zoontje is 6 maanden en vanaf dat hij 2 maanden is spuugt hij vaak en het word alleen maar erger. Net kwam er een plas avondeten uit, dit heeft hij om 16.00 uur gehad.

Zodra hij op zijn buik draait wat hij alleen maar doet, hij speelt het liefst op zijn buik moet hij spugen.

Ik moet vaak met 6 keer een shirtje verwisselen.
    Ik ben van plan om een afspraak bij de huisarts te maken.

Maar baby`s spugen nou eenmaal dus wil ook niet voor niks naar de huisarts toe gaan, maar voor mijn gevoel spuugt hij echt veel.

Iemand ervaringen mee? en misschien tips?

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Een baby die al makkelijk spuugt en dan ook nog es het kruipen en op de buik liggen uitvindt gaat niet lekker samen.

Volgens mij zou het spugen rond deze leeftijd wel minder moeten worden - was hier wel het geval (makkelijk spugertje hier ook) - mede door ander eten (al die melk, ik zou er zelf ook van spugen, haha). MAar ja, zoals ik zei, op de buik liggen helpt natuurlijk niet.
    Ik neem aan dat je wel probeert het eten even te laten zakken?
    Lijkt me een goed plan om het even bij een huisarts neer te leggen, maar aan de andere kant denk ik dat het over een maandje of 2 ineens er heel anders uit kan zien, als de buiklig fase voorbij is.

Off topic: vanmorgen lachtte we ons kapot. We lagen nog in bed, ukje erbij, en ukje wou een slokje (bv). BLij en voldaan gaat ze verder met uitbundig keten. Ja, de melk kwam terug natuurlijk, door haar neus (was als jong babietje normaal) en dat viel haar erg tegen. Ze heeft in haar eigen brabbeltaal in geuren en kleuren aan papa zitten vertellen hoe de melk door haar neusje kwam, en odnertussen veegde ze het af met haar knuffel.

Deel Deze Pagina