Niet met een fles naar bed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lydia, Jun 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik heb een een vreselijk verhaal te vertellen. Maar wie weet als ik er iemand mee kan waarschuwen. :(

Een vriendin van mij haar zoontje is namelijk pas gestikt in zn difrax speen (van zn fles)...hij lag in bed met zn flesje heeft hem leeg gedronken en tijdens zn slaap waarschijnlijk door gezogen een kindje van bijna 2 jaar heeft natuurlijk best een zuigkracht en heeft de speen vacuum gezogen en zo is hij in zn keel geschoten.

Dit is zo ontzettend verschrikkelijk dus doe aub nooit je kindje met een fles naar bed.

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
  3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Oh wat vreselijk zielig zeg!

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    O wat erg. Gecondoleerd met het verlies van de zoon van je vriendin.

5. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Het is alweer een paar maanden geleden gebeurd maar je hoort het toch redelijk vaak dat ouders hun kindje in bed leggen met een fles (er staat ook niet in de gebruiksaanwijzing van de fles dat dit niet mag)......Je bent je helemaal niet bewust van het gevaar....

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    bah,verschrikkelijk gecondoleerd!

nb. het valt natuurlijk in het niet bij wat hier gebeurd is, maar een fles meegeven is ook mbt het gebitje niet aan te raden, het zoontje (4) van een vriendin van mij is onlangs onder narcose gebracht om zijn melk(!) gebitje te herstellen..iets van 18 gaatjes en allerlei andere narigheid.
    De arts zei dat dit komt doordat de bacterieën aan de speen blijven zitten en vervolgens doorwerken in de tandjes..moet wel zeggen dat hij altijd yoghi erin had

7. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Je kindje kan zich toch ook verslikken?

8. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Verschrikkelijk zeg, goed van je om anderen te waarschuwen hiervoor, ik had er zelf namelijk nooit van gehoord dat t kon gebeuren (nu heb ik gelukkig ook nooit mn dochter met een fles laten slapen)

Zo vind ik ballonnen ook zoiets engs, al verschillende keren gehoord van kindjes die met een ballon aan t spelen waren en er in beten, ballon knapte en vloog in 't keeltje, ballon was er met geen mogelijkheid uit te krijgen en kindjes zijn dus ook gestikt.

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wat vreselijk! Bah, vind het echt naar om te lezen (0ok over de ballonnen trouwens). Maar het maakt wel alert!

Lydia, veel sterkte!
    Amber

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    he wat een verschikkelijk verhaal zeg en wat een verdriet ook voor de ouders!
    sterkte!

overigens drinkt dylano al 5 maanden niet meer uit de fles en ik ben ook voorstander er van om drinken mee op bed te doen.
    en nu dus al helemaal niet meer.....

Share This Page