Hallo, Wij zijn nu 4 maanden gestopt met de pil. Had 9 juli me nod maar er kwam maar niks. Gisteren dus maar een test gedaan met een digitale test en er kwam te staan zwanger daarna nog 1 gedaan weer stond er zwanger. Zijn de digitale testen hel betrouwbaar? En kan ik er echt vanuit gaan dat ik zwanger ben? Ik twijfel namelijk heel erg want heb wel ene zeurig gevoel in me onderbuik en heb het idee dat ik ongesteld ga worden. Ook ruik me urine heel erg raar kan dit bij een zwangerschap? Ik ga a.s dinsdag op vakantie dus ben heel erg onzeker vandaar dat ik nu ook al hebt getest Alvast bedankt Groetjes Brien24
Hoi Brien, Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je zwanger bent hoor, die testen zijn goed betrouwbaar. Dus ik denk dat ik je wel kan feliciteren! Ik had ook een raar gevoel in mijn onderbuik. Anders vraag je even bij de dokter verder hoe en wat. Veel succes, en ik hoop nog wat van je te horen. Groetjes Beebje
Hoi, Bedankt voor je andtwoord. Ik wilde zowieso de verloskundige gaan bellen maandag. Ook omdat ik na het buitenland ga dus wil wel even wat dingetjes vragen aan hun en dan ook meteen even me onzekerheid bespreken. Ik weet ook wel dat je alleen maar iets te zien krijg als je hcg in je lichaam heb maar toch alles is niuw en heb 2 maanden geleden ook gedacht dat ik zwanger was terwijl ik na een week ongesteld werd dus daaom ben ook onzeker. Dit was overigens niet met een digitale test maar met die stomme onduidelijke streepjes Groetjes Brien24
Hoi Brien24. Proficiat! Ook ik heb de digi test van CB gedaan . (dag later nogmaals omdat ik het niet geloofde) maar t is toch ECHT zo. Ook ik had een raar gevoel in mijn buik (nog nog steeds overigens) Voor mijn NOD had ik ook buikpijn alsof ik ongi ging worden, maaar dus niet
Hier ook de digitale gedaan toen, en wat fijn hé dat er 3 testen bij zitten! aangezien de meeste dames het de eerste keer niet geloven dat het echt zo is De eerste alleen gedaan, en tweede om mannetje te laten zien anders zou hij het toch nooit geloven
Je kunt ervan uitgaan dat je zwanger bent hoor. Ik heb me alsmaar suf getest en kreeg toen steeds "niet zwanger". Als er zwanger staat, is het hormoon gesignaleerd en ben je echt zwanger. Ik dacht ook dat ik og ging worden en dat gevoel blijft een paar weken. Wat ik het meest opvallend vond was dat mijn baarmoeder zacht bleef. Meestal werd hij wat harder vanwege de komende menstruatie. De komende paar weken zijn nu lastig want je voelt niks en je bent toch zwanger. Ik zit nu op 17 weken en nog voel ik niks. Wel wordt mijn buik wat harder en kan ik voelen tot waar mijn baarmoeder is gegroeid, maar meer niet. Ik kijk uit naar de tijd dat ik mijn kindje ga voelen. Ga gerust door met wat je wilt doen, ook op vakantie gaan en het is nu niet anders dan afwachten. Hopelijk heb je over een aantal weken een goede echo. Gefeliciteerd! Groetjes Emma
ja meis gefeliciteerd ik heb eerst een normale test gedaan 2 strepen ik d8 nee dat kan niet dus mijn man weer naar de drogist gestuurd voor de digitale test en ja hoor zwanger in beeld... vervolgens die avond weer een gedaan en de volgende dag weer 1
Brien, het zou mijn verhaal kunnen zijn.. Ik had op 9 juli ook mijn nod. Test was negatief, woensdag, temp was wel nog hoog. 's avonds dacht ik dat ik ongesteld was geworden, maar het waren maar een paar druppeltjes bruin verlies.. Dat was het. Ik heb iedere ochtend nog getest en vanmorgen stond er eindelijk ZWANGER op het schermpje! Je kunt er gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent.. Gefeliciteerd!
meid gefeliciteerd je kan er voor 99% van uit gaan dat ie goed zijn ik deed eerst een gewone cb test thuis positief toen bij het ziekenhuis een test was negatief teleurgesteld naar huis me vriend die digitale testen gehaald van cb en alle drie hartstikke zwanger zie nu dat is bijna 31 weken geleden dat we de test deden hihih
Ik heb juist een digitale gedaan als bevestiging van de 'gewone' testen . En die buikpijn / menstruatiepijn hoort er echt bij de eerste weken. Ik had het tot zo'n 6 weken zeg maar. Hartstikke eng, omdat je toch denkt nog ongesteld te worden, maar dat gebeurde dus niet! Een fijne vakantie alvast
Nou me urine was het eerste waardoor ik vermoedde dat ik opnieuw zwanger was, dus dat die raar ruikt kan echt! en die digi-testen daar kun je van op aan!
ik heb ook deze test gedaan van clear blue... stond al vrij snel 'zwanger' en daarna nog een keer en nog een keer haha! gefeliciteerd joh! als ik terug kijk was mijn urine ook raar van kleur en geur (sorry voor de datails..) heb nog wel een hele poos zo gehouden maar het rare luchtje is er nu wel vanaf, zal wel door de hormonen komen of zoiets.. ik heb ook de week voordat ik ongi moest worden vreemde buikpijn gehad, denk nu dat dit de innesteling of zo was. die pijn hou je nog wel soms hoor! is je baarmoeder die groeit.. heb het nu af en toe ook nog! geen zorgen om maken. geniet er van!
Hier ook getest met de digitale test van claerblue en er kwam 2 keer zwanger op te staan dus ik denk dat hij wel betrouwbaar is hoor! Gefeliciteerd!
van harte hoor! het lijkt me toch duidelijk dat je zwanger bent! Die buikpijnen had ik ook heel erg. En zelf de eerste drie maanden steeds op het moment waarop ik normaal ongesteld zou moeten worden. Heb toen ook de dok gebeld en die zei zolang je geen bloedverlies hebt, is er niks aan de hand... Fijne vakantie en hou wel ff rekening met wat je allemaal wel en beter niet eten he... vooral als je naar het buitenland ga! xxx
bedankt voor al jullie reacties.Het begint nu eindelijk door te dringen dat het echt zo is. Vandaag samen met Man lief verteld aan zijn ouders dat ze weer opa en oma worden. Me schoonmoeder die was helemaal verbaasd en zei ow leuk wat leuk echt gaaf en me schoonvader begon te huilen en ik ook en zei meteen ow een kleindkind met mijn achternaam eindelijk. Nu nog mijn ouders vertellen maar die horen het maandag nacht als we op vakantie gaan. Ben zo benieuwd hoe hun reageren vooral omdat 2x achter elkaar opa en oma worden me broer wordt papa in oktober! Ik ga straks lekker genieten van me vakantie