hoi allemaal ik heb een vraagje... is het niet mogelijk om een lettertype en kleur standaard in te stellen...zodat ik dat dan niet hoef te doen met elk bericht die ik plaats... Ik vergeet het elke keer, maar vind het leuk om een ander lettertype en kleur te gebruiken. Groetjes
Het is volgens de regels niet toegestaan om in een ander lettertype te posten. Alleen als je een bepaald gedeelte van de tekst wilt accentueren. Zie de regels. 1.6 Berichten, antwoorden en hun onderwerp dienen geplaatst te worden in het Nederlands en in normaal geschreven tekst (niet alleen vet of cursieve tekst). Gebruik in je bericht niet allemaal hoofdletters of een andere kleur dan zwart. Dat komt schreeuwerig over en ziet er vaak irritant uit. Berichten die bestaan uit allemaal hoofdletters, een andere kleur dan zwart of geschreven zijn in het buitenlands, zullen dan ook direct verwijderd of aangepast worden zonder verder overleg. Tevens wordt het overvloedig gebruik van leestekens niet gewaardeerd, hieronder wordt verstaan het herhaaldelijk gebruiken van bijv. !! of ?? tekens. Vermijd titels met te veel hoofdletters. Gebruik in plaats van "HELP!!!" gewoon "Wie kan mij helpen met...?". Het antwoorden op, of plaatsen van, een bericht met alleen één of meerdere smilies is niet toegestaan. Lotte