Reclame websites en webshops

Discussion in 'Over deze site' started by bosi333, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Een vraag,

Waarom mogen websites als kleertjes.com, hema en H&M wel worden genoemd en webshops van "onbekendere" winkels en eigen websites niet.

Lijkt mij precies hetzelfde.

Kunnen jullie dat uitleggen?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mag dat niet dan? Wist ik helemaal niet :oops:!
    Weet wel dat je geen reclame mag maken voor je eigen webwinkeltje zegmaar ;)!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Ja maar wat is het verschil?

Dan kun je toch de sites van elkaar gaan promoten?

Stel ik weet niet dat jij een webshop hebt en ik zeg hier dat ik die geweldig vindt, dan maak ik reclame voor jou website.

Dat mag dan weer wel.

:(:

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Heeft niemand een antwoord?

Ik zou het namelijk wel heel graag willen weten.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry ik was gister avond gaan bankhangen ;)!
    Maar wat het verschil is tussen een site die ik een keertje geef (en dan toevallig jouw website is) heb ik gewoon gezocht op dat er wat leuks op staat. Ik ga dat niet elk bericht melden, dus elk bericht dat ik maak afsluiten met -> kijk ook eens op ....jdklfjdlkfjkljl.... -> dat is weleens gebeurd dat ik weet.

Maar andere winkeltjes mogen volgens mij ook best genoemd worden, en ik zie eigenlijk niemand echt reclame maken voor Hema, Prenatal enzo. Hoogstens af en toe die hebben ze bij de hema ;) of daarvoor moet je naar het kruidvat toe, maar ook geregeld gewoon van kleine winkeltjes (zie bijv topic -> babyuitzet -> dromenvanger of geboortesuikers oid).

Ik denk vooral dus dat het is dat je je eigen website niet in je profiel/website'stukje'/onderschift mag zetten omdat je er dat in elk bericht reclame voor gaat maken. En kan me ook niet voorstellen dat iemand anders voor jou in zo goed als elk berichtje reclame gaat maken voor jouw website. Als je perse je website wil promoten via deze site kan je misschien beter kijken voor een gesponsorde (of is het nu gesponserde?) reclame ;)!

Nou vooruit, dit is dus hoe ik het denk ;)! Misschien dat Lotte of iemand anders het kan uitleggen ;)!

6. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,283
    2,984
    113
    Eigen websites en onbekendere webwinkels mogen ook wel genoemd worden als het maar betrekking heeft op het bericht. Bv iemand vraagt waar kan ik ... slofjes kopen. Dan mogen er allerlei websites en/of webwinkels genoemd worden. Maar als iemand alleen lid wordt om een bericht te plaatsen met reclame voor de eigen webwinkel dan is het niet toegestaan.

Lotte

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Duidelijk Lotte, zoiets dacht ik ook al.

Bolbuikje, ook bedankt voor je reactie, :D

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Doe ik deze dicht.

Share This Page