Ga naar jouw profielpagina (door rechtsboven op het ronde icoontje met jouw avatar te klikken). Op jouw profielpagina klik je op ‘posts’. Dan naar beneden scrollen. Helemaal onderaan kun je dan klikken op “zoek alle topics door zonnetje2015"… Voila!
Ik zal wel heel scheel zijn Ik ga naar mijn profiel, klik op Posts en scrol naar beneden. Ik zie dan nergens staan zoek alle topics door zonnetje2015
Ik weet niet goed hoe ik het nog duidelijker kan uitleggen, maar ik doe een poging.... Onder de lijst met posts staan 2 balkjes / mogelijkheden: Links: Zoek alle inhoud door zonnetje2015 Rechts: Zoek alle topics door zonnetje2015 Die laatste moet je dus aanklikken. Hopelijk lukt het nu.
Heeft waarschijnlijk met je privacyinstellingen te maken. Ik heb alles zo veel als mogelijk uitgezet/afgeschermd etc. en bij mij staat het ook niet.
Je kunt bij de zoekfunctie trouwens zoeken op posts die enkel zijn geplaatst door een bepaald lid. Als je nog een beetje weet waar het topic over ging en je kiest geplaatst door jou heb je het topic vast zo gevonden.
Bij dezen een link naar alle topics die je hebt geopend; http://www.zwangerschapspagina.nl/search/1651852/
Nou ja zeg... @bozoe Ik krijg deze reactie bij je link ( zie foto) @Flamingooo weet je welke privacy instellingen dit zijn?
Ik denk onder privacy en dan wie mag je profiel bekijken oid. Als ik op de link van bozoe klik krijg ik dezelfde melding als jij
Huh wat gek. Ik zie gewoon al je topics. Anders PB mij even om welk topic het gaat? Dan stuur ik je die link wel, kijken of die het doet.
@zonnetje2015 Weet je nog waar je topic over ging? Of een deel van de titel? Dan kan ik voor je kijken. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ja het is het topic van mijn zwangerschap. Moet van juni/juli 2016 zijn. Staan veel foto’s van zwtesten in.
Jaa deze Tnx! Hoe kan t nou dat ik dit niet terug kan zoeken? Noet ik dan een instelling oid aanpassen?