Hallo meiden even vraagje. ik ben nu al even van de pil af, vorige week begin van de week vruchtbaar geweest en goed 'geklust'. nu ben ik met vlagen heel misselijk smaakt me eten totaal niet zit dan gewoon te kokken (sorry voor het zo zeggen) en er kwam net wat vocht uit me tepel . En heb al de hele dag rare smaak ik mn mond soort metaal. moet volgende woensdag ongi worden. . Iemand idee?
Kunnen natuurlijk zwangerschaps symptomen zijn... Of je lichaam speelt een spelletje met je. Even geduld en dan kun je testen! Ik duim voor je
In ronde 4 had ik ook last van misselijkheid in de week voor NOD: ik ben ongesteld geworden In ronde 5 weer last van misselijkheid, maar veel minder dan in ronde 4: ZWANGER!... en nu na NOD veel last van misselijkheid. Het kan zijn dat je zwanger bent, maar het hoeft niet. De hormonen gieren door je lichaam en daar reageert je lichaam op. En ongi kwaaltjes lijken op zwangerschapskwaaltjes... lastig! Succes! Ik hoop voor jou een posi test
Het kan inderdaad zijn dat je zwanger bent, ik zou rond je nod zeker een test doen! Maar net zoals de anderen zeggen, het kan ook zijn dat het je hormonen zijn.. succes en ik hoop dat je zwanger bent!
Dank jullie wel meiden voor jullie reactie. We gaan het afwachten, hopelijk kan ik het volhouden om niet te testen voor mn NOD hahaha.... Vandaag gaan mn darmen wel heel erg tekeer je hoort het ook heel duidelijk en het lijkt of mn broek íets strakker zit dan normaal.... Kan dat ook bij zw horen? Want ik heb dat normaal nooit als ik ongi moet worden....