Fruitmand

Discussie in 'De lounge' gestart door juffie81, 7 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    hallo allemaal,

Ik werk in het onderwijs en nu we maandag weer gaan beginnen leek het mij leuk om een traktatie mee te nemen.
    Zou ik een fruitmand kunnen neerzetten? Of moet ik al fruit dan apart verpakken?

Of heeft iemand een ander leuk idee?
    Normaal gesproken bak ik regelmatig iets voor mijn collega’s maar dat lijkt mij nu niet zo handig.

Ik hoor het graag!

Groetjes juffie

2. AvdY

AvdY Niet meer actief

Ik kreeg zojuist de regels omtrent traktaties bij ons kinderdagverblijf door: alleen een grote zak met bv kleine doosjes rozijnen, die door de leidster uitgepakt kan worden, mag bij ons gegeven worden.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Wij kregen van school de mededeling dat we niet mochten trakteren. Erg jammer.

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Bij ons mag er niet getrakteerd worden door de kinderen.....

5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Een fruitmand als traktatie voor collega’s lijkt me geen probleem! Iedereen kan z’n appel toch wassen voor ze ‘m opeten?

6. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Bedoel je voor je collega's of voor de kinderen uit je klas? Het RIVM geeft namelijk aan dat kinderen niet mogen trakteren. Het lijkt mij dan wat vreemd dat de juf wel mag trakteren.

Ik ga de klas volhangen met slingers en ballonnen! Toch weer een feestje om elkaar weer te zien!

Poolvos en owly vinden dit leuk.
  7. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ik bedoel een traktatie voor mij collega’s. Ik ga er dan ook vanuit dat mijn collega’s zelf hun appeltje of peertje afspoelen.

De kinderen mogen alleen gesloten verpakkingen trakteren!

Iemand nog een ander leuk idee?

8. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Daar hadden wij het ook nog over, dat trakteren. Maar daar staat voor de kinderopvang niets over in het protocol en basisonderwijs wel dacht ik. Waarom zou dat zijn?
    Op de psz mag het dus wel.

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik zou geen fruit trakteren, ik ga er vanuit dat ieder zelf al z'n fruit meegenomen heeft maandag.
    Ik zou denk ik een pakje koeken meenemen. Nu met moederdag heb je van die roze met een hartje erop. Zet er een leuke kaart bij en je hebt een leuke traktatie.

Syane vindt dit leuk.
  10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Want aan een gesloten verpakking kan geen corona zitten? :confused:

Dus ik pak s ochtends met m'n (mogelijk) met corona besmette handen al die doosjes rozijnen in. Kinderen pakken het (mogelijk) met corona besmette doosje vast wat vervolgens aan hun handen komt. En met die besmette handjes stoppen ze die rozijnen in hun mondo_O

Nee, ik ben er totaal niet bang voor maar sommige dingen begrijp ik niet helemaal.....

11. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Het is volgens mij ook de bedoeling dat je een gesloten zak (uit de winkel) met doosjes krentjes dan meeneemt naar school, de juf de zak opent en de kinderen er dan een doosje uitpakken.

12. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Een gekochte voorverpakte traktatie bedoel ik, zoals een zakje chips e.d.

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik bedoelde meer dat ik al die doosjes met rozijnen of zakjes chips in een leuke versierde mand doe.
    Maar ik lees hierboven dat het waarschijnlijk de bedoeling is dat alles in de originele zak moet blijven en de juf die dan opent....

14. Plopperdeplopperdeplop

1 feb 2020
    308
    485
    63
    Vrouw
    Volgens mij kan een fruitmand prima. Ik werk in het ziekenhuis en wij kregen ongeveer elke week wel een fruitmand van onze werkgever of door een bedrijf aangeboden. Dit ook in de zwaarste Corona tijden die hier gelukkig heel erg mee vielen. Ik vind het lief van je en een heel goed idee.

Deel Deze Pagina