melis , je zeurt echt niet hoor. en of je nou een paar maanden bezig bent of net als ik 16 maanden , elke maand wachten is al een ergenis , helaas word niet iedereen binnen een paar maanden zwanger. dat je bid en duimt voor ons is heel lief maar doe je het ook voor je zelf , want ook jij verdiend een wonder
Ik zit ook pas in ronde 3 en voel die teleurstelling ook iedere keer, men ventje net zo goed. Te vroeg om te zeuren als ik naar sommige van jullie kijk. Maar het is natuurlijk ieders wens hier.... snel zwanger worden. Helaas behoort niet iedereen tot de geluksvogels die gelijk de 1ste ronde zwanger zijn. Als ik in jullie schoenen stond....... pffff ken me niet eens indenken hoe zwaar het dan valt iedere keer toch die te krijgen. Ik ga voor jullie duimen dat het deze ronde raak mag zijn voor jullie! Liefs en knuffel
Aan sonja: Dank je wel voor je lieve berichtje Sonja. Ja ik bid en duim ook voor mezelf. We moeten toch wel een keer positief testen. Ja toch? Ik hoop ook absoluut voor jou dat je zo snel mogelijk zwanger wordt. Nou ik hoop snel van je te horen. Zo te zien moet je over 11 dagen testen. Ik duim voor je meid. Kusjes Melis
Hoi! Ja snap het ook goed..vandaag ook net ongi geworden,voelde het al rommelen afgelopen dagen..zucht. Had toch even het idee dat het misschien wel raak zou kunnen zijn... Vooral even weer de knop omzetten is moeilijk. Tsja..voor ons is het nu ronde 6.. Liefs Es
Het zou toch mooi en rechtvaardig zijn als er een soort 'nummertjessysteem' werd ingevoerd! Met een mevrouw op een bandje die zegt: 'Er zijn nog zoveel wachtenden voor u...' Dromen zijn gratis, toch?
Ja, ik zou liever een heel jaar (of langer) wachten met garantie dan door moeten staan wat sommigen hier te verstouwen krijgen.
Wat ik heel erg heb, ieder maand weer, is dat ik elke ronde heel erg nuchter inga, zo van:het zal toch wel niet lukken. Maar dan die laatste week ga ik toch weer hoop krijgen en fantaseren, zeker als mijn temp. 'meewerkt'.Iedere morgen is het nog spannender om te tempen..Ik weet wel dat je temp. niet zoveel zegt, pas als je overtijd bent is het spannend..Maar toch voel ik nu de spanning al heel erg...Ook omdat ik als ik ongi word naar de gyn. moet en daar heb ik echt geen zin in.. Nog 3 daagjes....hoe kom ik ze door!
Hoi dames Ik ken dat gevoel ook goed Nu vooral als er zwangere collega's langs je heen lopen Er zijn nu op dit moment 3 zwanger GGRRRRRRRRR Dan denk je ook van; Was ik dat maar en dan krijg je echt een k*tgevoel maar net als iedereen het zegt; Ooit krijgen wij ook een positest Liefs Tijgertje23
Meiden heell veel success! ik was ook weer teleur gesteld deze keer.. kwam toch weer door ondanks dat ik wel allerlei kwaaltjes had alleen wij zijn pas in ronde 2 successs!.. duim voor jullie
haj meidenn heeeell veel success ken de terleurstelling,, kwam deze keer weer dooor op naar ronde 2 success! duim voor jullie
hoi dames, Ik begin ook steeds meer het gevoel te krijgen dat het misschien helemaal niet lukt voor ons. wij gaan 7de ronde in. erg frustrerend! ik baal er ook echt van. xxx Tamara
@tamara dat idee had ik ook toen ik na 7 dagen overtijd me duvels kreeg en ik ga nu ronde 8 in en heb een beetje de moed opgegeven maar ik weet dat de laatste week je toch automatisch ook al wil ik het niet denk van zou het zou het het ergste is je kan er niks aan doen en tamara eigenlijk zijn wij vergeleken met sommige meiden nog helemaal niet lang bezig hoe zouden die zich moeten voelen.
Tja ook ik ken het, erg frustrerend ! Heb je haast dan wordt je tegengehouden en de vrouwen zonder haast zijn binnen no time zwanger
En waar ik altijd het meest mee zit is, iedereen om je heen word zwanger het lijkt wel of het iets heel makkelijks is "zwanger worden"! Vorige week nog mijn schoonzus ik ben zwanger zegt ze door de pil heen, gun het haar van harte daar niet van maar het doet wel pijn van binnen! 3 maanden geleden mijn andere schoonzus, ik ben zwanger zegt ze. Binnen 3 maanden !