Hallo, Ik ben nu 11 weken zwanger en al mijn zwangerschapssymptomen zijn verdwenen. Ik maak mij onwijs zorgen aangezien ik vrijwel overal last van had. Misselijkheid, moeheid,gespannen borsten.. Maar nu voel ik niks meer.. mn buik groeit ook niet, en ik voel me ook niet meer zwanger. Ik hoef zelfs niet eens zo vaak meer naar de wc Wel heb ik menstruatie-achtige krampen en lage rugpijn, wat volgens andere sites weer op een miskraam kan duiden.. De mensen uit mijn omgeving zeggen dat ik me aanstel en dat ik bang ben om niks.. dus ik weet niet echt bij wie ik terecht kan. Ik heb dezelfde vraag bij de vk neergelegd. (Per mail, telefonisch contact is even niet mogelijk) maar ik krijg geen reactie. Heeft iemand hier ervaring mee, en stel ik mij echt zo aan.. of is er meer aan de hand? Hopelijk kan iemand mij advies geven hoe ik hiermee moet omgaan. Dankjewel..
Goedenavond, rond deze periode van de zwangerschap zie je vaak dat de klachten minder worden of geheel verdwijnen. Het is een bekend verschijnsel. Toch kan je hier erg onzeker van worden. Vooral als de klachten ineens weg zijn en je buikpijnklachten krijgt. Ik zou je voor je eigen gemoedrust toch proberen te bellen met de verloskundige. Lukt dit niet, dan zou ik de spoedlijn bellen. Alleen met een echo kan op dit moment je onrust weggenomen worden. Succes en ik hoop dat alles goed is! Groetjes Monique