steeds uit bed komen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door shadowcat76, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huilen zou ik gewoon negeren......

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik ook...aanhouder wint echt...dan ben je maar bezig tot 00u...volgende dag mss weer...en die dag mss ok weer...maar die 3e of 4e dag leggen ze zich er echt bij neer..

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Vanochtend was onze zoon wel erg vroeg wakker, waardoor te tijd die hij moest overbruggen tot hij naar onze kamer mocht, echt te lang zou worden. Met dit topic (met name de tips van Cygnet2) in gedachten, heb ik maar eens een lichtje aangedaan en gezegd dat hij mocht gaan spelen. Dat moet hij dus nog wel leren, want hij stond om de paar minuten in zijn deuropening naar me te roepen. "Mama, mag ik met het muziekje van de schoolbus?" "Mama, ik zet het poppetje er even in." "Mama, kun jij een boekje voor mij pakken." :D Het tweede deel "Je mag spelen, als je papa en mama maar laat slapen." was dus nog iets te moeilijk. Maar goed, dat komt nog wel.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    O ja, wat betft traphekje... Ik vind zonder hekje nog wel een beetje eng. Eroverheen klimmen nog enger, natuurlijk. Maar onze zoon krijgt het hekje zelf open, dus ik hoop maar dat hij dan geen behoefte krijgt om er overheen te klimmen. Het is ook niet zo'n held, dus ik denk niet eens dat hij het zou durven. Maar ja; zeg nooit nooit. Ik zit ni echt even te twijfelen wat we ermee moeten.

Deel Deze Pagina