Met mijn zoontje lijkt het elke dag wel slechter te gaan hij huilt zoveel en is bijna niet meer te troosten. Hij huilt soms zo erg dat hij er paars van word, ik weet het soms niet meer. Vandaag 2de bezoekje aan de osteopaat gehad ze vertelde dat zijn gal en lever niet goed werkte ,en zijn darmen en spijsvertering niet goed zitten dus dat hij altijd pijn heeft Dit was hartverscheurend om te horen, ze weet niet goed hoe ze hem moet helpen en hebben nu weer druppels gekregen daar moet zijn navel mee ingesmeerd mee worden en een poeder voor een goede darmflora dit moet 1x inde fles. Het is zo zorgwekkend dat ook zei al niet weet hoe ze hem moet helpen. Nu wil ik hem laten onderzoeken door een kinderarts zouden jullie dit ook doen, zo ja hoe moet ik dat in gang zetten. Ik wil dat ze naar die kleine kijken en hem helpen! xxx
ik zou ook naar de ha gaan en me niets wijs laten maken, ik zou net zo lang bij de ha blijven totdat ze me door sturen als die je niet serieus neemt. succes
ik ben vorige week bij de ha geweest en die haalde hem niet eens uit de maxi cosi :x hij keek even na zijn uitslag vanuit zijn stoel en dat was het. Ik moest maar even wachten tot ik naar het cb was geweest en dan zouden ze daar weljken of er iets met hem was. En die vertelde dat ze niets aan hem zagen dus dat we overbezorgd waren . Tuurlijk huilde die op dat moment niet maar we waren nog niet de deur uit en hij krijste weer. Ik ga morge een verwijzing vragen en zorgen dat ik heel snel naar de kinderarts kan. xxx
Kan die osteopaat geen briefje voor de dokter maken die je mee kan nemen? Wat een belachelijke situatie meid, gewoon doorzetten hoor !
idd niet laten afschepen. Volhouden en om die verwijzing vragen! Vind het altijd raar dat veel dokters zo moeilijk doen met verwijzing en dat soort dingen. Net of ze de behandelingen enzo uit eigen zak moeten betalen Weet niet of je een videocamera hebt. Als je er een hebt dan opnemen hoe erg ie huilt. en dat dan laten zien aan het cb of huisarts. Maar eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn natuurlijk. Als er ook maar iets van verdenking van een ziekte of pijn is ofzo dan zou je al optimaal geholpen moeten worden! Sterkte ermee! Hoop dat je kleintje snel geholpen word en geen pijn meer zal hebben!
Hoi iedereen , ja we hebben eindelijk een verwijzing en meteen gebeld naar het ziekenhuis die maakte meteen plaats en kunnen morge om 9uur al terecht in het ziekenhuis. Ik hoop zo dat ze hem daar wel kunnen helpen. We gingen vandaag een dagje winkelen omdat we nu pas vakantie hebben nou hele dag in duigen eerst huilt die kleine alleen maar dus hij is ook al niet meer stil in de wandelwagen. Toen eindelijk in slaap , begon het te stormen, en daarna als toetje werd ik mega ziek. Het is allemaal wat moederschap haha xxx
Mexico : dikke knuff voor je meis! Fantastisch dat je een doorverwijzing hebt nu en dat ze meteen plaats voor je maakten ik hoop dat ze je kleintje kunnen helpen!
Fijn dat je een verwijzing hebt gekregen. Suc6 morgen. Laat je weten wat de dokter zegt? Ben wel een beetje benieuwd. Knuff voor jou en je mannetje.
ja ik laat zeker wat weten, hij heeft in totaal vandaag misschien 2uurtjes geslapen de rest gehuild en nu nog ik word er echt gek van. Stort hij niet in van de slaap dan ben ik het straks wel haha. Jullie horen het morgen xxx
tjee mexico. Wat een lompe boer is je huisarts! En het cb.... kweet nooit wat ik daar aan heb. Vind heel goed dat je nu naar de kinderarts bent. Een osteopaat kan heel goed voelen wat er mankeert en dat zou ik ook altijd erg serieus nemen... Ben benieuwd wat de kinderarts heeft gezegd.. twinny