Hallo, Ik ben nu over de 26 weken zwanger en de schopjes beginnen steeds harder te worden. Maar nu zit ik hier even achter de computer en het lijkt net of hij met zijn voet in mijn "muts" zit te schoppen. Wat een achterlijk gevoel is dat zeg. Als ie er maar niet uitkomt. Hebben jullie dat nou ook? x Linda
hahaha ik moet altijd heel hard lachen als die kleine dat doet ik heb er ook last van maar heb het al een tijdje dus denk niet dat hij/zij er dan uit komt hoor
Ik heb het ook al een tijdje....ons kind ligt ook nog steeds met de voeten naar beneden, dus voel regelmatig voetjes onderin...
Dat heb ik ook gehad, maar wat ik nu heb is nog veel raarder. Ons meiske ligt zo diep ingedaald, dat als ze beweegt het net lijkt alsof ze eruit valt. Kan natuurlijk niet, maar ik voel dan een giga druk in mijn kont en muis. Je gaat er gewoon wijdbeens van lopen...
Hahah Zonnestraal Hier ook al zo, is wel vroeg deze keer. Kan ik soms van schrikken, hoop steeds dat m'n vliezen niet breken Meneer heeft ietsje teveel ruimte en kan goed z'n gang gaan. Doet hij dan ook! Ik herinner me nog goed van de jongste dat het net was of hij zat te peuteren Dacht ik vaak dat hij dacht 'oh, is het hier dat ik er binnenkort uit moet?'