Ideeën voor inrichting kinderkamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door appel4, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij gaan over 8 weken verhuizen en dan krijgt Jasper eindelijk een eigen kamer. We wonen nu in een flatje en hij slaapt bij ons op de kamer. Nu kunnen we dus lekker een eigen kamer voor hem gaan inrichten. We zijn er natuurlijk over aan het nadenken hoe we zijn kamer willen inrichten, wat voor thema we willen gebruiken. Winnie the Pooh vinden we wel heel leuk, dat wilde we altijd vanaf het begin doen. We hadden verwacht sneller andere woonruimte te vinden, maar is anders gelopen. Nu vragen we ons af of hij misschien niet een beetje te oud begint te worden voor een Winnie the Pooh kamer. Voordeel is wel dat ze daar heel veel spullen van hebben. Wat we ook heel erg leuk vinden is Cars. Maar daarbij vragen we ons af of hij er niet nog te jong voor is en of het meer iets is voor als hij zo'n 4-5 jaar is. Wat vinden jullie? We hebben nog een paar andere kinderkamerthema's gezien, zoals Nemo, Mickey en vrienden, jungle etc.

Leuke ideeën en tips voor kinderkamers zijn welkom. Wat hebben jullie voor kamer voor je kindjes, ben benieuwd.

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    mischien kan je de wanden gewoon een leuke netrale kleur geven en dan met cars spulletjes aankleden?
    dus schilderijtje postertje dekbedje/dekentje enz enz
    zo kan je snel en evt goedkoop weer wisselen als hij erop uit gekeken is...

wij hebben 1 wand met behang van winnie en de andere kant lime groen de rest hoefde niet 1 kant is raam en de andere kant staat een wastafelmeubel ( heeft de vorige bewoner geplaatst)
    en nu haal ik de winnie deco spul weg en gaan we voor wat stoerders al laat ik de want wel met behang hoor,,,,,

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Voor een zoon zou ik kiezen voor een Jungle kamer of een leger kamer een beetje in die trand.

Waar ik bang voor ben bij een thema als cars oid is dat het kind er snel op uitgekeken zal zijn.

Een stoere jungle kamer blijft natuurlijk voorlopig nog leuk :).

Ik denk dat winny the pooh inderdaad meer iets is voor een baby kamer en niet echt voor een peuter/dreumes kamer.

Als wij een zoontje zouden hebben/krijgen zou hij ook een stoere jungle (oid) krijgen.

Veel plezier met inrichten! :-D

Deel Deze Pagina