nou ja ik geef dus nu 17 maanden borstvoeding en ik voed in de morgen nog 1 voeding. eerst ging het altijd goed eerst links dan rechts.( links is altijd al mijn mindere borst vanwege een ingetrokken tepel) nu wil meneer alleen nog rechts. links wil hij echt pertinent niet. kun je met 1 borst voeden of loopt dat alles spaak. kijk tis nu 17 maanden dus heel erg zou ik het nu niet meer vinden maar ja hij roept iedere morgen nog wel "ham" dus hij wil het nog wel alleen die borst niet
Ja, ik heb ook een mindere borst en voed voor mijn gevoel al het meeste met 1. Mensen die tandemvoeden (ook bij tweelingen) hebben dat inderdaad ook. 1 borst per kind. Ook vrouwen met 1 borst kunnen borstvoeding geven. Ik vermoed dat je goede borst eigenlijk al het werk al deed
Kan idd gewoon! Milan heeft nu al een paar maanden dat 'ie eigenlijk alleen uit rechts wil drinken, alleen als die helemaal op is en hij nog meer wil, pakt 'ie links (waar vervolgens niet veel meer uitkomt, omdat de vraag daar niet meer groot is). Over 2 maanden wil ik gaan tandemen en ik denk idd ook dat het dan één borst per kindje wordt.