Ja, Thanks Ik probeer t een beetje via internet uit te vinden want ik woon in t buitenland. En vind de artsen hier ook niet allemaal even meedenkend/behulpzaam haha
Lastig te zeggen! Soms denk ik van wel, aangezien de afgelopen avonden hij niet zoveel gehuild heeft of iig troostbaar was. Het kan ook een combi zijn met regeldagen want hij wil vaak drinken. Hopelijk heb ik genoeg melk haha want hij is ook steeds onrustig aan de borst
Ik heb je topic doorgelezen en herken het 'zoeken' wat jij omschrijft enorm uit de begintijd met mijn zoon. Het is zo lastig om te achterhalen wat de onrust kan veroorzaken. Ik wil je alleen even zeggen dat het tijdelijk is Het gaat over! Welke weg je ook bewandeld. Een cliche, maar vertrouw op je eigen gevoel. Dat zeggen alle moeders, maar aan de andere kant lees je veel over wat anderen ervaren. Kan je zeker inspireren hoor, maar zorg dat je je eigen gevoel niet in de steek laat. Dat werkte voor mij uiteindelijk toch niet. Maar goed, dat is dan ook weer mijn ervaring. Ik zie ook echt aan de foto's van mijn zoon de eerste maanden een constant fronsje op zijn gezicht. Later verdwijnt dat langzaam en komt er een grote glimlach voor terug. Een heftige geboorte, de grote nieuwe wereld, reflux, krampjes.. hier was het een combi van alles. Ik heb alles gedaan van kinderarts tot wichelroede zeg maar en alles hielp een beetje. Succes met de heftige tijd! Het eerste jaar lijkt lang als je er midden in zit, maar is zo om.
Dankjewel! Ik merk nu al dat t snel gaat hihi.. Het is idd enorm zoeken en alles is zo nieuw. Je gaat gauw achter elk klein dingetje iets zoeken maar merk inderdaad dat je het beste op je moeder gevoel kan vertrouwen hoe cliché t ook klinkt ja. Niet altijd naar anderen luisteren of overal wat achter zoeken als je gevoel wat anders zegt. Gelukkig gaat t de laatste twee weken best goed, het zijn ook allemaal fases denk ik voor een kleine baby en zij moeten ook overal aan wennen