Hoi mama's, Ik ben bijna 11 weken geleden bevallen. Geef volledige FV maar ben nog steeds niet ongesteld. Is dit normaal? Heb wel last van m'n onderbuik, maar verder gebeurt er niks. Wie had dit ook? Wil graag dat 'alles' weer normaal is bedankt!!
Mijn dochtertje is ruim 5 maanden. Heb de eerste 2 maanden volledig bv gegeven, daarna afgebouwd en geef nu al 2 maanden volledig fv. Ben sinds een maand of 3 weer aan de pil (eerst cerazette nu weer microgynon 30) en hier ook nog niks hoor. Volgens mij is het redelijk normaal..
Geeft niks hoor geniet er nog maar even van... Ik ben eind juli bevallen en eind oktober werd ik voor het eerst ongesteld. Het komt vanzelf wel weer!
Dat kan gewoon hoor. Ik werd bij de 2e ook pas na een week of 13 ongesteld. Soms duurt het nog langer..
Hier duurde het bijna 5 maanden. Heb 5 dagen bv proberen te geven, toen overgestapt op volledige flesvoeding!
Hier juist weer heel snel. Ik was na 4 weken gestopt met vloeien en een paar dagen later werd ik ongesteld. Stond er zelf ook van te kijken... Maar t is normaal als t langer duurt hoor....