snap er even niks van ... mijn banner zegt 3 maanden en 4 weken. Afgelopen woensdag was Indy 16 weken dat is toch gewoon 4 maandjes dan? Of ben ik nu zo abuis?
volgens mij klopt je banner wel hoor! 4 weken is 28 dagen, maar in een maand zitten vaak 30 of 31 dagen, behalve dan in februari daar zitten maar 28 dagen in. Dus 16 weken zijn inderdaad 3 maanden en 4 weken. Liefs, Duveldraakje
oke maar dan ismijn dochtertje toch nog steeds wel 4 maanden toch...of is ze dan ineens jonger? In het groeiboekje staat toch ook 16 weken = 4 maanden.
4 maanden is je dochtertje op de datum van de maand dat ze 4 maanden geleden geboren is. Mijn dochtertje is bijvoorbeeld op 16 november geboren, dus op de 16e van elke maand is ze een maand ouder. Dus zij was afgelopen zaterdag 7 maanden oud.
kijk.. een maand is geen 28 dagen... maar 30 of 31 een week heeft 7 dagen. 4 weken is dus 4x7 dagen = 28 aangezien een maand altijd meer dagen dan 28 heeft(behalve februari) telt de banner die automatisch mee... want een maand is can 1 januari tot 31 januari en niet tot 28 januari... je dochter is dan 4 weken en 3 dagen( is dus 1 maand) nu is je dochter 4x 28 + de extra dagen van de maand... je dochter is waarschijnlijk op 20-2 geboren? dus dan is ze ook pas ECHt 4 maanden op 20-6 toch? dat klinkt behoorlijk logisch toch? hahah heel verhaal, ik hoop dat je er wat van begrijpt.