Lynn slaapt al vanaf dat ze 6 weken oud is door 's nachts. Voor haar laatste voeding pakken we haar op en al slapende drinkt ze de fles dan leeg en leggen we haar weer weg. Nu is het sinds een week zo dat Lynn als ze 's avonds rond 19.00 uur naar bed gaat steeds wakker wordt. Ze slaapt vrijwel meteen maar wordt vervolgens elk uur wakker. Om 22.00 u krijgt ze haar laatste voeding en daarna slaapt ze wel door. Lynn slaapt al vanaf dat ze 6 weken is 's nachts op haar buik, dat vond ze toen prettig. En zonder speen. Overdag daarentegen slaapt ze op haar rug met speen. Nu krijg ik het idee dat ze misschien 's nachts niet meer op haar buik wil slapen maar op haar rug met haar speen. Wij leggen haar 's avonds namelijk op haar buik weg en dan ligt ze maar te draaien en naar mijn idee probeert ze op haar rug te draaien en omdat dat niet lukt wordt ze wakker en gaat ze huilen. Maar ja ze had 's nachts nooit een speen, nu ben ik bang dat als we die 's nachts gaan geven dat elke keer als ze die kwijt is wakker wordt en gaat huilen. Wie heeft hier ervaring mee? Of slapen ze 's nachts zo vast dat ze er geen erg in hebben dat de speen eruit is? Wat een verhaal he? hahaha Sorry
Nicole, Gewoon proberen om haar op haar rugje te leggen (zonder speen). Wie weet gaat dit hartstikke goed! Onze Tara slaapt al vanaf haar geboorte op haar rugje en dit gaat perfect. Helaas slaapt ze 's nachts nog niet door. Ze wordt echt wakker voor haar flesje. Succes ermee! Groetjes
ik vind het altijd een beetje eng als civan op zijn buik gaat liggen slapen, ben altijd bang dat hij zo gaat liggen dat hij niet goed kan ademen...