Foto 3d echo, herkenning?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kalush, Mar 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hai,

Gisteren was ik foto's aan het inplakken van Eliza (beetje laat, ik weet het :oops: )
    Toen kwam ik de 3D foto van haar tegen die ik met 27 weken zwangerschap had laten maken en ik herken haar er helemaal in.
    Vond het zo gek, als je tijdens de zwangerschap die foto ziet, zie je wel een mensje maar kun je er nog niks bij voorstellen.
    Nu zie ik, dát is Eliza..
    Haar hele gezichtje.. vond het zo vreemd..
    Ik zat er naar te kijken en dacht.. gossie ze heeft écht bij mij in de buik gezeten!
    Als je er goed bij nadenkt, vond het zo vreemd..

Nog meer die dit gevoel (her)kennen?

Groetjes Kalush

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Ja ik had dat ook.
    Vond het zo bijzonder
    Toen ze geboren was zagen we echt het meisje dat we op de 3D echo zagen .. echt heel mooi

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jep hier ook... Iman's 3d echo was echt de iman die geboren werd... Inclusief bepaalde gezichtsuitdrukkingen die ze nu nog gebruikt en toen op de echo ook. Wonderlijk he!

4. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ja hier ook hoor! Helemaal hetzelfde!

Ik ken ook dat gevoel van ongeloof, dat ze eerst in je buik gegroeid heeft. Het lijkt zo dichtbij en ook weer zo ver weg vind ik... Meer dan een herinnering is het nu niet meer, maar wel een mooie. Afgelopen 18 maart was het een jaar geleden dat wij voor het eerst voor een pretecho gingen... ook zo'n sentimenteel moment. Een JAAR geleden, waar is de tijd gebleven zeg? Ik kan me nog herinneren dat het toen wel een eeuw leek te duren voor het eindelijk 18 maart was en we voor de echo konden, en nu is het gewoon langer dan een jaar geleden al :confused:

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook idd. Jaime lijkt precies op de 3d foto. Heel grappig. Ook wat betreft doen en laten (ze stopte tijdens een echo constant haar navelstreng in dr mond, en maar schuiven met dat ding). Maar ook het frummelen met haar handen deed ze al in mijn buik en meteen na de geboorte.
    Ik vind het erg tof moet ik zeggen dat ze er zo op lijkt!

6. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    Hier hetzelfde hoor vooral toen ze net geboren was het was 1 gezicht. wij hadden trouwens met 22 weken een 3d echo laten maken

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hier netzo! Bij de 3d-echo zagen we zijn gezichtje van de zijkant, en als hij nu op zijn zij slaapt, is het echt precies hetzelfde gezichtje als toen op de 3d-echo! Ongelooflijk!

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Moet heel eerlijk bekennen dat ik dat helemaal niet heb/had... We hebben 2x een 3D echo laten maken van Ewout. En toen hij was geboren herkende ik hem er helemaal niet in... hij was alweer zo veranderd. De laatste echo heb ik gehad toen ik 29 weken was.

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Had je wel de goeie foto's mee gekregen ;)

10. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik herken Fabje helemaal in de 3D echo. Het is echt 1 gezicht. Heel leuk om zo te zien.

11. lies32

lies32 Bekend lid

Jan 26, 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    wij hebben geen 3-d gedaan maar hadden een heel mooie gewone echo van het gezichtje. Daarop kon ik al zien dat Thijs op zijn vader leek. Toen hij net was geboren herkende ik hem echt van de echo. Nu niet meer, hij heeft zo een bol kopje gekregen...

Lies

12. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    daarom wilde ik personlijk geen 3d echo laten maken, ik wist dat het een meisje werd dus wilde ik niet zien hoe ze er uit zag

13. charlotteM

charlotteM Actief lid

Apr 22, 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    Jawel hier ook heel herkenbaar.
    3 dagen nadat ons moppie was geboren pakte ik de 3d foto erbij en je kon het toen echt zien. Toen ze nog in mn buik zat kon ik me er verder weinig bijvoorstellen dat ze er zo uit zag (snappen jullie me...?)
    En ook de bewegingen op de 3d-film doet ze nu ook nog...grappig he?Ben heel blij dat we het hebben gedaan. Dat 3-D gebeuren bedoel ik he...!

Share This Page