Ik had 2 jaar terug de slaapzakjes van wallaboo. Die zijn echt super dun ( Tog 0.5) maar in grotere maten niet te krijgen, vorig jaar had ik van Jollein maar die vond ik wat dikker. Tog waarde van Jollein is 0.7. Ik heb nu slaapzakjes van Briljant besteld zou een Tog waarde van 0.3 zijn maar het is Lakenstof zegmaar en toch dikker vind ik als de wallaboo. Weet iemand een vergelijkbaar merk als Wallaboo?
Als je het niet eng vindt om in China (aliexpress) te bestellen, is deze een aanrader: 100% Muslin Cotton Aden Anais Baby Thin Sleeping Bag For Summer Newborns Saco De Dormir Para Bebe With Original Label-in Blanket & Swaddling from Mother & Kids on Aliexpress.com | Alibaba Group Het zijn een soort Aden&Anais hydrofiele slaapzakken, maar dan voor een fractie van de prijs. Ze kosten maar 6,25 per stuk inclusief verzendkosten. Ik heb er vorige week 2 binnengekregen, en ben erg tevreden. Hele dunne hydrofiele stof, heerlijk voor het warme weer.
Hier van de babydump.nl 0.3 tog. Fijn ding! BD Collection Zomer Indy Grijs 110 cm | Slaapzakken | Baby-Dump