Steeds wakker worden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by inlovewithmygirl, Jan 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. inlovewithmygirl

inlovewithmygirl Actief lid

Mijn zoontje 8 1/2 maand wordt steeds wakker s nachts. Meestal is het niet huilen en hoef ik er niet naar toe, valt zelf weer in slaap. Maar ik ben wel wakker!! Gebeurt zo'n 2 à 3x per nacht. ( nu bijvoorbeeld) Overdag merk ik het ook aan hem, hij is wat minder gezellig, eerder moe enzo. Hem korter overdag laten slapen lijkt niet uit te maken. Dit doet hij nu zo'n 2 weken, daarvoor werd hij nooit wakker. Wie herkent dit rond deze leeftijd? Sprongetje?

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen dat je er zelf wakker van wordt, maar wat heerlijk dat je er niet heen hoeft ;)

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Rond 8 maand zit toch idd een sprongetje?
    Maar kindjes worden inderdaad meerdere keren per nacht wakker, alleen jammer dat dit blijkbaar met geluid gepaard gaat waar jij ook wakker van wordt.
    Misschien dat je de babyfoon iets zachter kan zetten zodat je wel evt. gehuil ed hoort, maar niet het geluid wat hij maakt als hij wakker wordt? (Zelf hou ik er ook van om de babyfoon zo hard mogelijk te hebben staan, ik ben veel te bang dat ik iets zou missen..)

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Rond die leeftijd ging hier het geluid van de babyfoon op stil.
    (We hebben een beeld babyfoon dus kon hem nog wel zien)

Alle geluidjes die gemaakt worden als ze eventjes wakker worden werd ik gek van. Huilen hoorde ik prima zonder.

5. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ik hoor hier haar geluidjes ook zonder babyfoon haha! Ik ben zelfs al een tijdje op oordopjes overgestapt ;)

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    ik denk dat je er weinig aan kan doen. vervelend dat jij er ook van wakker word maar gelukkig dat hij niet gaat huilen of honger heeft ofzo. je kan iig lekker blijven liggen haha maar t breekt wel op na een tijdje niet goed slapen.
    ik zou er verder niet te veel aandacht aan besteden naar je zoontje, waarschijnlijk slaapt hij over een tijdje wel weer door.

hier word mijn zoontje vaak om half 7, 7 uur ff wakker en valt dan weer in slaap tot half 9,9uur. maar mama kan dan niet meer slapen...

Share This Page