tot wanneer...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik had deze vraag ook bij ilja gesteld maar die wist het niet echt..
    en dat geeft ook niks een mens kan niet allesa wten he...
    dus stel ik hem hier nog maar is..


    Vanaf wanneer gaat een baby zelf haar boertje naar buiten werken,
    zoadat het kloppen dus niet meer zo nodig is..

    groetjes jantina
     
  2. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Dat doet Veerle al een tijdje, eigenlijk. Is dat leeftijdsafhankelijk dan? Dat wist ik niet eens. Ik heb er niet zo opgelet sinds wanneer ze zelfstandig kan boeren, ik denk dat ze het met ongeveer 2 maanden deed.
     
  3. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik heb eigenlijk nooit op Rhune zijn rugje geklopt, gewoon zo over de schouder en dan kwam het vanzelf. Sinds enkele maanden zet ik hem gewoon recht op de schoot.

    Grtz x
     
  4. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik weet ook niet of er een tijd voor staat, maar ik moet bij britt behoorlijk kloppen voor er ene komt..
    soms komt er geen maar dan huilt ze in haar bedje, als we haar dna oppakken komtie alsnog dus ik heb het idee dat ze de boertjes er nog niet zelf uitkrijgt
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Bij Cecile duurde het heel erg lang voor dat er een boertje komt als ik haar zo over de schouders hield. In begin zat ik zo 15 minuten nou ik hield dat niet vol.
    Ben dan ook op houdings gaan letten wanneer ze wel boert en dat was zo recht tegen over mij liet ze het snelste boertje nu zet ik haar gewoon bij mij op schoot dan komt het van zelf.
     
  6. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Heb je al geprobeerd haar op haar buik te leggen? De 1e 2 maanden was Veerle ook een lastige met boeren, ook met klopjes op haar rug kwamen ze vaak nauwelijks of niet. Maar als ik haar op haar buik legde.. nouuuwww dan kon ze er wat van hoor. :D
     
  7. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    is er nog een andere truc naast op de rug kloppen of op de buik leggen? hier duurt het soms ook heel lang voordat ie komt..vooral 's'nachts vind ik dat erg want de fles gaat vlotter dan het wachten op het boertje.. en dan verlang ik zo naar mijn bedje ;)
     
  8. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Mijn kraamverzorgster had een tip voor een techniek die ikzelf nooit goed heb kunnen toepassen.
    Lastig uit te leggen maar het komt erop neer dat je je kind op schoot zet, bij het lijfje vasthoudt met je duimen bij het kinnetje en de vingers verspreid over het ruggetje. Dan met een bepaalde subtiele beweging, kan je misschien een boertje laten komen. Maar als ik jou was zou ik eerder even navraag doen bij het CB over het hoe-en-wat van deze tip. De subtiele beweging kan ik je nl zo niet uitleggen, dat moet je zien.
     
  9. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmm t kloppen gaat zo automatisch maar dit is niet echt nodig meer hoor, lijkt mij..
     

Deel Deze Pagina