Positieve test na menstruatie

Discussion in 'Miskraam' started by wendy2001, Nov 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy2001

wendy2001 Lid

Nov 5, 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn man en ik proberen inmiddels een half jaar om zwanger te worden.
    Op vrijdag 25 oktober ben ik na een cyclus van 28 dagen ongesteld geworden.
    Normaal menstrueer ik ongeveer 4/5 dagen, echter was ik deze cyclus 8 dagen lang ongesteld. Een paar dagen nadat mijn menstruatie was gestopt kreeg ik last van spotting (bloederig slijm bij het afvegen), dit heb ik nu al een paar dagen,

Omdat de cyclus zo anders is als normaal heb ik vandaag een zwangerschapstest gedaan, deze was knal-positief. Ik ga er nu eigenlijk vanuit dat ik een miskraam heb gehad en dat ik nog HCG hormonen in mijn lichaam heb welke voor een positieve test zorgen.

Echter is het rare dat ik sinds 2 dagen last heb van pijnlijke borsten en misselijkheid.
    Kan je hier ook last van hebben na een miskraam?

Ik hoor graag jullie ervaringen...

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb echt geen idee! Ik zou een verloskundige bellen, misschien kan die je verder helpen?

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb ook geen idee. Ik zou als ik jou was ook een met een vk of huisarts bellen, of eind deze week opnieuw testen??

Succes! :) stiekem toch hopen dat het een wondertje is ;)

Dikke knuffel

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor.
    Je zou idd even naar de huisarts of vk kunnen gaan.
    Ook zou je misschien (omdat je weer een paar dagen verder bent) exact dezelfde test kunnen doen, als deze afneemt in sterkte heb je denk ik ook antwoord.

Zelf had ik een vmk met 7 wk maar ik moest echt even ontzwangeren. Maar ik kreeg er geen kwaaltjes bij ofzo, niet dat ik me herinner.

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Bij mij gingen de 'kwaaltjes' ook nog even door, na de miskraam. Geen test meer gedaan. Ik hoop voor je dat je lekker zwanger bent!

6. wendy2001

wendy2001 Lid

Nov 5, 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Lief dat sommigen zo positief zijn!
    Ik probeer zelf niet allles te positief te zien, want dan ben ik straks zo teleurgesteld.

Ik heb vandaag een foto gemaakt van de positieve test dus ga hem over een paar dagen gewoon nog een keer doen en dan kijken of hij afneemt.

De huisarts heb ik vanmiddag al gebeld maar de assistente zegt dat het klinkt als een miskraam en dat ik gewoon even moet afwachten...dus dat doe ik dan maar.

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nou meis, laat het ons maar weten over een paar dagen....en succes deze week dan met het in spanning zitten ;)

Dikke knuffel

8. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat naar dat je alleen maar kan afwachten. Tja, het klinkt niet heel erg positief, maar ik zou ook niet alle hoop over boord gooien. Inderdaad over een paar dagen testen of de test nog steeds knalt. Dan zou ik vragen aan de ha om je bloed te prikken om een hcg stijging of daling aan te geven. Succes!

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    vind het niet erg als een miskraam klinken..wel een raar verhaal. was je net zo erg ongesteld dan andere maanden? of langer en veel minder? ben benieuwd wat hieruit komt

10. wendy2001

wendy2001 Lid

Nov 5, 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Hier even een update.
    Ik heb gisteren weer een zwangerschapstest gedaan en volgens mij was deze iets donkerder dan de test van afgelopen dinsdag (in ieder geval niet lichter).

Vanochtend heb ik echter weer wat bloed verloren, het is nu al 2 weken af en aan om de dag een beetje bloedverlies. Niet zoveel maar wel vrij constant om de dag. Heeft iemand van jullie dit toevallig ook gehad?

Ik denk dat ik vandaag even contact ga zoeken met een verloskundige, mijn huisarts is 2 weken met vakantie en ik denk niet dat ik nog zo lang kan wachten.

De onzekerheid begint nu wel een beetje vervelend te worden, ik ging er helemaal vanuit dat het niet goed zou zijn maar nu de test niet lichter word vraag ik me af of ik misschien toch zwanger ben?

Liefs,

Wendy

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Zeker even contact opnemen met de dokter of verloskundige!!
    Succes meid!

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Ben benieuwd of je nog nieuws hebt?

Share This Page