Ons dochtertje heeft een ingedeukt fontanel. Je kunt de randen goed voelen en er zit echt een deukje. De ene dag erger dan de andere dag. Ik heb het al eens nagevraagd aan de ha, die zegt dat het niet erg is als ze genoeg drinkt. Dat doet ze. Nu vroeg ik me toch af, weet iemand waar dit door kan komen? De enige oorzaak die ik ken is uitdroging namelijk en daar is geen sprake van.
Hier leek het ook een deukje, werd vaak erger als ze moe was. Nu is het al veel minder en is het deukje al een eind kleiner geworden.
Ja, inderdaad. Ik weet dat ik me er geen zorgen om hoef te maken, maar was wel benieuwd waardoor het komt.
Onze jongste had dat ook. Gelukkig bij de tweede, dus was ik wat minder snel bezorgd. Nu geen probleem meer.
Onze meid heeft het ook, haar tweelingzusje niet. Weet ook niet waarom het zo is, maar ik zie t wel kleiner worden
Hier was het ook een klein deukje, niet heel diep ofzo, als je met je vinger erover heen ging, kon je een klein ''kuiltje'' voelen.
mijn dochter had het ook best erg. En idd ook wisselend. De cb-arts zei dat het uitdroging kon zijn dus ik hield het wel goed in de gaten.
Oh maar als je het niet vertrouwd altijd even na laten kijken hoor!! Beter te vaak naar de dokter, dan een keer te weinig